Gast Geplaatst: 10 juni 2006 Geplaatst: 10 juni 2006 Ik probeer wat data/foto's op een dvd te branden met nero Helaas lukt het niet Formatteren schijf mislukt Kon start disk at once niet uitvoeren Het is de 2de keer dat ik een dvd brand de eerste keer was een film en ging prima maar wat nu mis is... Als bijlage plaats ik de log
Thomas2000 Geplaatst: 10 juni 2006 Geplaatst: 10 juni 2006 Citaat: Physical memory : 446MB (457708kB) Free physical memory: 88MB (90500kB) Memory in use : 80 % Lijkt mij te kort. meestal na een herstart moet dit goed zijn. Groeten Thomas Rule #1 Good computers don't go down. Rule #2 There is no such thing as a good computer.
Gerard 76 Geplaatst: 10 juni 2006 Geplaatst: 10 juni 2006 Je hebt de kans dat er bij het inlezen van de data iets mis is gegaan. Zodat ie die foute data niet schrijven kan. Misschien zit er een fout op de data of foto's. Dan kun je branden tot je een ons weegt maar het lukt niet.
Morgothzz Geplaatst: 10 juni 2006 Geplaatst: 10 juni 2006 De vraag is, heb je de film ook op een RW gebrand van dit merk? Het probleem is dat jou brander niet goed overweg kan met deze RW (zie je log: Sense Key: 0x03 (KEY_MEDIUM_ERROR)) Het is bekend dat sommige branders problemen hebben met bepaalde merken CD's / DVD's, soms valt dat op te lossen met een firmware upgrade van je brander. Een enkele keer wil het helpen om het met een ander brand programma (b.v. alcohol 120% of clonedvd) te branden maar in principe moet jou Nero 6.3.1.6 het aan kunnen. Dus kijk of er een firmware upgrade is voor jou brander en anders test het eens met een ander merk DVD-RW. Volgens mij heb je een LG GWA-4040N maar weet niet of het een laptop of desktop pc is en weet dus niet of er een hogere versie dan v 1.01 is. Kijk voor je firmware Hier Of voor een alternatieve en experimentele Hier Regards 'Life Is A Joke'
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen