Gast Geplaatst: 27 september 2000 Geplaatst: 27 september 2000 Is het de moeite waard om een programmer te kopen om nijn d2 mac kaarten te updaten<BR>Ik doe dit nu nog via de d2mac decoder (bde353)en dit gaat prima, behalve canal+ (veel werk en code wisseling)<P>Ik dacht aan zo'n phoenix geval, maar als ik er 1 koop wil ik er 1 hebben waarmee ik ook die digikaarten kan programmeren, anders lidt dat ding ook weer in de kast over enkele jaren.<P>Graag advies hier over<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 27 september 2000 Geplaatst: 27 september 2000 Indien ook van plan bent Digitaal Crd,s te Programeren Kun je best een Phoenixprogrammer kopen.<BR>Als je ook zogenaamde goldkaarten wilt proggen kun je best een MultiProg98 (2000) kopen. Met deze kun je Goldkaarten Proggen, alsook bestaande kaarten updaten.<BR>Emuleert perfect een Phoenix programmer.<BR>Nadeel is allen het konstant wisselen van kabels en jumpers. Wat opgelost kan worden indien je de multiprog inbouwt en de jumpers door schakelaars en/of relay's vervangt.<BR>Het wisselen van de kabels kan eventueel dmv een switchbox.<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 27 september 2000 Geplaatst: 27 september 2000 Hallo,<P>Koop een VP2 programmer zowel ludipipo en phoenix 6 mhz en 3.57 mhz.<BR>niet bedoelt als reclame <A HREF="http://www.willem.org" TARGET=_blank>www.willem.org</A> <BR>kijk daar maar eens.<P>Toon.<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 27 september 2000 Geplaatst: 27 september 2000 bedankt voor de reacties<BR>Heb bij willem gekeken , maar er staat zoveel bij die Willem voor die vp2 programmer<BR>nl.Vp2 standaard 85.-<BR> VP2 + 6mhz 90.-<BR>enz enz<P>wat moet ik precies hebben hiervoor.<BR>ik wil dus d2mackaarten en later die digitale kaarten programmeren.<P>Kan je hier eigenlijk ook andere kaarten mee programmeren en uitlezen (telefoon kaarten, edahkaarten,e.d) of word ik nu te illegaal met deze vragen?<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 27 september 2000 Geplaatst: 27 september 2000 Voor de liefhebbers bij Willem geldt op dit moment een opnamestop wat betreft nieuwe opdrachten dus veel reclame kan je er niet voor maken op dit moment.<P>Satwatcher<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 27 september 2000 Geplaatst: 27 september 2000 Mooi is dat!!!<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 28 september 2000 Geplaatst: 28 september 2000 Indien er mensen zijn die een multi pipo of een phoenix programmer nodig hebben heb ik een adres die nog volop levert.........<P>------------------<BR>edited by Tech
Aanbevolen berichten