newbier Geplaatst: 11 juni 2006 Geplaatst: 11 juni 2006 Hallo, Mijn nicht vroeg me of is na te gaan wanneer een dokument is afgedrukt? Het dokument is er niet meer op de computer.Is gewist of niet opgeslagen. Het is voor haar heel belangerijk, om te weten wanneer het dokument is afgedrukt, het betreft een familiedrama..... Groeten Newbier
Gast Geplaatst: 12 juni 2006 Geplaatst: 12 juni 2006 Ik denk niet dat dit mogelijk is onder windows XP, tenzij je speciale software heb geïnstalleerd hiervoor. Je spreekt van een document, dus 't zou kunnen dat ze hiervoor office word hebben gebruikt, misschien kan je via word de recent aangemaakte documenten terug opvragen???
Penthe Geplaatst: 12 juni 2006 Geplaatst: 12 juni 2006 Citaat: Ik denk niet dat dit mogelijk is onder windows XP, tenzij je speciale software heb geïnstalleerd hiervoor. Je spreekt van een document, dus 't zou kunnen dat ze hiervoor office word hebben gebruikt, misschien kan je via word de recent aangemaakte documenten terug opvragen??? Dit probleem speelt bij ons op werk ook en het is inderdaad niet na te gaan, het wordt verstuurd naar de printer en zolang het niet geprint kan worden kun je wel wat info zien maar zodra het geprint is verdwijnd het als sneeuw voor de zon, nu is men bezig daar speciale interne software voor te ontwikkelen wat naast het uitgeprinte document een logfile maakt met de naam van het uitgeprinte bestand met tijd en datum en tekst erbij, als zo´n dergelijk programma bestond was dit wel genomen maar dit schijnt niet te bestaan onder windows. Helaas kan ik verders ook niemand aan deze software helpen als deze klaar is omdat wij ter beveiliging met dongles werken, de software zal zonder dit stukje hardware geheel niet werken.
newbier Geplaatst: 12 juni 2006 Auteur Geplaatst: 12 juni 2006 Hoi, Nee helaaas is geen document opgeslagen. Denk dus dat het niet meer is na te gaan... Groeten Newbier
Ome Merde Geplaatst: 13 juni 2006 Geplaatst: 13 juni 2006 printer aansluiten op een goede, configureerbare printserver. deze houdt wel logfiles bij als je dit instelt (Jetdirect bijv.). zo maak je het wel erg professioneel maar is er weer veel na te gaan. staat het document ook niet in de temp-map van het lokale profiel ? XP wil daar ook nog wel eens het e.e.a opslaan. merDe deze ruimte is te huur
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen