Gast Geplaatst: 13 juni 2006 Geplaatst: 13 juni 2006 Hallo Sat4all vrienden, Ik heb sinds 1 week een HUMAX 2000 tuner en in 1 woord perfect, maar toch had ik nog een vraag hierover. Bij het zoeken naar de kanalen automatisch slaat die bij frequentie 11720 alleen het kanal Premiere Sport Portal op en de rest van de kanalen onder deze frequentie neemt hij niet mee, dus dacht ik even handmatig zoeken in het menu SMATV, maar helaas miet mogelijk. Als die de frequentie vraagt krijg maar 4 posities en geen 5 voor 11720 in te vullen. Zou iemand weten of dit een software probleem is if dat ik iets verkeerd gedaan heeft. In ieder geval bedankt voor uw antwoord of ik zal naar de leverancier moeten. Bedankt
Gast Geplaatst: 13 juni 2006 Geplaatst: 13 juni 2006 als je even verder had rond geneusd dan was je dit tegen gekomen succes ermee http://www.sat4all.com/forums/showflat.p...3&fpart=all
Gast Geplaatst: 14 juni 2006 Geplaatst: 14 juni 2006 Bedankt voor het antwoord, ik weet nu dat het niet aan de tuner ligt maar aan andere oorzaken, helaas ben ik nog niet thuis in die wereld dus moet ik maar verder gaan zoeken om dit op te kunnen lossen. Nogmaals bedankt Cor
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen