puk5600 Geplaatst: 14 juni 2006 Geplaatst: 14 juni 2006 alle kanalen van CDS zakte langzaam in tmf is helemaal weg geen regen geen wind andere kanalen komen nog gewoon sterk binnen.
netdata Geplaatst: 14 juni 2006 Geplaatst: 14 juni 2006 ik vermoed door onweer in Luxemburg. In belgië heeft het heel deze nacht + morgen lang geonweerd. Aangezien de upstream van CD in luxenburg ligt denk ik dat het daar mee te maken heeft.
puk5600 Geplaatst: 14 juni 2006 Auteur Geplaatst: 14 juni 2006 dan moet iedereen dar last van hebben.
Gast Geplaatst: 14 juni 2006 Geplaatst: 14 juni 2006 Deze avond helemaal geen beeld op de SBS en RTL zenders, wel op Ned 1,2 en 3 alsook TMF. Kan dit ook vanwege het onweer komen? Of zouden ze mijn abonnement set top box pakket hebben 'verlaagd' naar het gratis pakket?
WPW Geplaatst: 14 juni 2006 Geplaatst: 14 juni 2006 Citaat: Deze avond helemaal geen beeld op de SBS en RTL zenders, wel op Ned 1,2 en 3 alsook TMF. Kan dit ook vanwege het onweer komen? Of zouden ze mijn abonnement set top box pakket hebben 'verlaagd' naar het gratis pakket? DreamBox 7000 S, 80cm schotel, monoblock lnb en een Canal-Digital card (zonder abo) zonder abo? ga eens op CD's site kijken, dit abbo loze is geweizigd. gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-
Gast Geplaatst: 15 juni 2006 Geplaatst: 15 juni 2006 Tsja, deze morgen gebeld met Canal Digital, blijkt dat ze mijn betaling voor het set top box pakket niet hebben ontvangen. Daarom dat ik gisteren ben afgesloten. Ik heb een bankafschrift waar duidelijk uit blijkt dat het bedrag van 29,95 euro (op tijd) is over gemaakt. Of ik dan nog wel even 16 euro afsluitkosten wil betalen. Nu moet ik een copy van mijn afschrift opsturen om te bewijzen dat ik inderdaad het bedrag van 29,95 euro heb overgemaakt. Daarna krijg ik de 16 euro afsluitkosten weer terug. Gelukkig ben ik vanaf vandaag wel weer aangesloten, maar deze werkwijze van Canal Digitaal is niet echt sociaal te noemen.
Duikertje Geplaatst: 15 juni 2006 Geplaatst: 15 juni 2006 Citaat: Tsja, deze morgen gebeld met Canal Digital, blijkt dat ze mijn betaling voor het set top box pakket niet hebben ontvangen. Daarom dat ik gisteren ben afgesloten. Ik heb een bankafschrift waar duidelijk uit blijkt dat het bedrag van 29,95 euro (op tijd) is over gemaakt. Of ik dan nog wel even 16 euro afsluitkosten wil betalen. Nu moet ik een copy van mijn afschrift opsturen om te bewijzen dat ik inderdaad het bedrag van 29,95 euro heb overgemaakt. Daarna krijg ik de 16 euro afsluitkosten weer terug. Gelukkig ben ik vanaf vandaag wel weer aangesloten, maar deze werkwijze van Canal Digitaal is niet echt sociaal te noemen. Echt sociaal zijn ze ook niet, we zitten met z'n alle wel lekker op UPC af te geven maar CD is geen haar beter het is alleen maar geld verdienen en meer ook niet.
puk5600 Geplaatst: 16 juni 2006 Auteur Geplaatst: 16 juni 2006 ik had er gister nog last van en heb ik mijn moter naar 0 laten gaan en opnieuw naar astra1 en toen gaf hij wel beeld dushij was een beetje verlopen.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen