Ga naar inhoud


Topfield TF5300k PVR unlock?


Gast

Aanbevolen berichten

Heb een TF5300k PVR 160GB gekocht voor 180 euro (nieuw, officiele verzegelde KPN doos), echter na aansluiten scan ik op Egem kan 40H alle belgische dvb-t zenders in, (woon in de omgeving van Schoondijke, zeeuws-vlaanderen), die daarna niet op de tv te toveren zijn, alleen de tekst "service niet beschikbaar" verschijnt, terwijl de teletekst wel op beeld te toveren is. Heb geen smart-card in dit apparaat zitten. Is deze kpn-receiver gelockt voor de fta zenders, of kan ik die alleen inscannen met een smart-card in de ci? Is deze ontvanger te unlocken? Gegevens receiver: Loader: C4.06; Device: v5.2.77; sw: TF-NPTK1.32; hw: 1.10; last update: 8/8/2005. Wie heeft met deze ontvanger ervaring wat betreft inscannen "buitenlandse" zenders?

Link naar reactie
Delen op andere sites


Klopt, dat je met deze KPN-ontvanger (nog) niet naar buitenlandse zenders kan kijken. Ik heb o.a. om die reden de ontvanger terug-gestuurd. Ik had hetzelfde met de Samsung single tuner van KPN, maar nadat die een software-update heeft gehad kan ik wel buitenlandse (belgische) zenders inscannen en bekijken. Wat je zou kunnen doen is KPN digitale tv service-desk (0900-0576 €0,10 p/m) bellen en vragen of er binnenkort een update komt. Maar als die on-air komt, zal je wel bereik moeten hebben van het KPN/Digitenne signaal! Ook kon ik er niet mee opnemen op mijn philips dvd-recorder. Als je er helemaal niets mee kan, heb ik wel intersse in overname, maar probeer eerst alles. Veel suc6 en laat wat weten als je wat bereikt heb. Groeten dunhans.

Samsung Q75BA 65 TV / Quantis CI 1.3 voor Ziggo / Chromecast met Google tv HD  voor Telenet TV, VTM GO, VRT Max, NL Ziet en Prime / Samsung 40KU6470; Quantis CI 1.3 voor Ziggo en Chromecast Ultra / JBL Bar 5.1  / 2x JBL Link Music / Harman Kardon Citation 200 / Google Nest Hub v2 / Lenovo smart clock v2  / Philips HUE verlichting / Samsung Galaxy A52s 5G / Samsung Galaxy Tab A8 2022 /  Xiaomi mi band 7 / Tweak glasvezel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Heb een TF5300k PVR 160GB gekocht voor 180 euro (nieuw, officiele verzegelde KPN doos)


Waar, Wanneer, Hoezo?

Voor die prijs wil ik er ook wel één...
Om mijn bestaande samsung dualtuners mee te complementeren
Link naar reactie
Delen op andere sites

@ alle belangstellenden:

op marktplaats intypen de zoekterm:

"kpn digitale dokkum" (zonder "" natuurlijk!)

en het adres is af te raden

je moet wel naar de plaatselijke winkel toegaan!

suk6!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hab je al eens geprobeerd de audio en videopids in te geven bij manual scan?

Ik had een Samsung dubbel tuner zonder hd en met gewone scan geen beeld maar na invoeren van de pids had ik de zenders binnen. (in dit geval Franse tnt)

Alleen kon ik er geen epg mee krijgen.

 

Helaas zijn er op dit gebied wening mensen die er verstand van hebben of zich mee bezig houden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@jepe

Weet niet eens of dit mogelijk is bij deze topfield, maar goed ik dacht ergens iets over audio/video pids gelezen te hebben maar ik ben vergeten waar, weet jij een site waar dit opstaat?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...