Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Is het mogelijk in de Relook 400S 2 kaarten van de SmartWi Cardsplitter te gebruiken? Doel is om 2 kanalen (NL CanalDigital) tegelijkertijd te kunnen decoderen.

Of zijn er andere oplossingen?

Geplaatst:

De Relook 400s kan toch al 2 kanalen tegelijkertijd decoderen, of heb ik het nou zo mis?

Geplaatst:

SmartWi is bedoeld om bijv. een CD-kaart te splitten, zodat de andere ontvangers binnen het draadloze bereik van het zendstation (lees: SmartWi) van dezelfde CD kaart gebruik kunnen maken.

Je hebt een master (=zendstation) waar je de originele CD-kaart in stopt en daarnaast heb je een aantal slaves die je in de verschillende ontvangers kunt stoppen. De master stuurt de kaartgegevens door naar de slaves, zodat de zenders binnen het CD abonnement gedecodeerd en dus bekeken kunnen worden.

Geplaatst:

Dan zou ik graag weten hoe de Relook dat nu al zou kunnen. De Canal Digital card wordt niet herkend door de interne lezers: ik gebruik dus een CAM (Matrix revolutions). Twee tegelijk decoderen is mij nog niet gelukt.

Natuurlijk is de SmartWi eigenlijk bedoeld om meerdere tuners te bedienen: vandaar mijn vraag of dit ook met een twin-tuner (en tweemaal een SmartWi-kaart) gaat werken.

Geplaatst:

De interne lezers kunnen wel een CD kaart lezen, mits een emu gebruikt wordt alz CCcam of mgcamd. Je zult dan wel naar een redbox, rudbox of ander hobby image moeten overgaan. In neumo is het ook aan de praat te krijgen, maar helaas niet standaard.

er zijn dan nog wel nog wat probleempjes met het tegelijk opnemen en kijken van kanalen met dezelfde pids, maar dat zul je ook met 2 smartwi gaan krijgen.

Er is echter 1 ronald image die wel goed om gaat met de ecm pids, maar die is al wat ouder en heeft geen epg.

Is hier overigens genoeg over geschreven.

Zie voor veel info over images bij Denktenk.

Geplaatst:

Dat geloof ik meteen, maar je zult ook tegen het probleem aanlopen dat wanneer je rtl4 opneemt en je ned1 kijkt je pixels krijgt. Dit is lijkt mij ook niet op te lossen door 2 smartwi te nemen in 1 relook.

Rob geeft aan dat de cd kaart niet wordt herkend door de interne kaartlezers, dit is dus op te lossen en daar hoef je geen wmartwi voor te gebruiken.

Geplaatst:
Citaat:
In neumo is het ook aan de praat te krijgen, maar helaas niet standaard.

Kan je aangeven hoe ik dat moet activeren?

Citaat:
Is hier overigens genoeg over geschreven.
Zie voor veel info over images bij Denktenk.

Er is idd la veel over geschreven Ik heb er dan ook veel over gelezen, maar veel is me nog niet duidelijk. Ik zal in ieder geval de Ronaldd-image proberen, om eens te zien hoe het systeem dan werkt. Ik zou echter het liefst naar de Neumo gaan, omdat die veel functionaliteit biedt en up to date is.
Geplaatst:

Rob geeft ook aan dat hij met een ci werkt, die absoluut niet geschikt is om meerdere streams tegelijk te decoderen zoals de Aston 1.07 wel kan.

Bij mij wordt de kaart wel herkent in de kaartlezer, vandaar dat de smartwi dan ook gewoon in de lezer werkt.

Buiten de smartwi heb ik ook nog een ci erin zitten waar een irdeto2 kaart inzit.

Met deze opstelling is het mogelijk iets op te nemen en iets anders tegelijk te kijken.

Zou ik in plaats van de irdeto ci een seca ci erinstoppen zal dit in principe probleemloos moeten werken.

Pli Core Member

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen