satmania Geplaatst: 17 juni 2006 Geplaatst: 17 juni 2006 Weet iemand er een oplossing voor. Als ik de Dragon (3.01) in het CI slot doet blijft hij initialiseren. De cam is net per post ontvangen. Weet iemand hoe ik dit probleem kan oplossen? DM 800-Gemini 5 Rotor 45-30 draaibaar
joep meloen Geplaatst: 17 juni 2006 Geplaatst: 17 juni 2006 werkt prima hoor in een 5000CI ik denk dat je de cam moet voorzien van nieuwe firmware P323
FNONAMUS Geplaatst: 17 juni 2006 Geplaatst: 17 juni 2006 heb je hem nieuw of 2e hands? Als ie nieuw is moet je hem eerst programmeren. Vergeet niet 'm op een fTA kanaal te zetten. Als ie 2e hands was, bel de vorige eigenaar eens... Todays dummy is tomorrows expert!
satmania Geplaatst: 17 juni 2006 Auteur Geplaatst: 17 juni 2006 Het is een tweedehands. De eigenaar heeft hem verkocht omdat de Dragon in zijn receiver niet te zien was. Volgens mij was die van hem een Lemon. Bij mijn Topfield en @sat 9200 CI staat":initialisering". Verder gebeurd er niets. Om de cam te kunnen installeren moet de receiver de cam wel zien. Of zie ik het verkeerd? DM 800-Gemini 5 Rotor 45-30 draaibaar
PeHa Geplaatst: 18 juni 2006 Geplaatst: 18 juni 2006 Je hebt 3 mogelijkheden : 1. de dragon is verkeerd geladen. 2. de dragon is defect. 3. de dragon is leeg, maar dan zou de ontvanger volgens mij niet moeten aangeven initializeren VU+ Solo2 HD, XTrend ET 9200 , XTrend ET 4000, TF 7700hsci
FNONAMUS Geplaatst: 18 juni 2006 Geplaatst: 18 juni 2006 Zet je TF eens op een Fee To Air kanaal (BVN) en zet dan de TF uit. Start 'm op en kijk dan eens. Ik twijfel (net als PeHa) maar weet het niet meer zeker; volgens mij moest ik de cam ook eens in en weer uit doen, maar met een verschil ik had de loader kaart erin met de basis soft voor de Predator (Dragon load). Geprogrammeerde kaart in de dragon en dan de TF opnieuw opstarten. Kies je dan CI menu dan kan je "laden". succes Todays dummy is tomorrows expert!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen