Gast Geplaatst: 2 mei 2001 Geplaatst: 2 mei 2001 Als de PS.2 omgebouwd is kan je dvd op een svhs/vhs of een ander opname apparaat b.v .vito hd30. <BR>weet iemand of de PS.2 ook regio vrij te maken is?<P>The Game.
Gast Geplaatst: 3 mei 2001 Geplaatst: 3 mei 2001 Als je PS2 omgebouwd is dan is m.crov.s.on nog steeds actief. Het maakt geen fluit uit omgebouwd of niet.<P>Er zijn geruchten van een PS2 Region Hack voor PAL (Europese modellen) PS2's. Het gaat dan om een 7 draads modchip, waarschijnlijk een PIC 12C508/9.<P>Voor de Japanse modellen zijn er verschillende methodes om de unit region free te krijgen.<BR>Bijvoorbeeld hiermee:<BR> <P>meer info:<BR><A HREF="http://www.hk-ems.com" TARGET=_blank>Hong Kong EMS</A>
Gast Geplaatst: 3 mei 2001 Geplaatst: 3 mei 2001 Waar of niet waar?<BR>ik heb me laten vertellen dat er al dvd's zijn die checken als de dvd regiovrij is gemaakt.indien dat zo is,dan reageert de speler daarop en dan valt die prompt stil met een foutmelding.<BR>de rce code of zoiets.gelezen op een belgisch dvd board.
Gast Geplaatst: 3 mei 2001 Geplaatst: 3 mei 2001 Bedankt voor de informatie en de website.<BR>ik weet niet hoe je je ps 2 aangesloten hebt<BR>ik gebruik deze aansluitingen.<BR>svhs + 2x cinch + optical voor dolby digital.<BR>op een sony db 930 qs reciever.<BR>voor het ombouwen kon ik geen dvd's op vhs zetten na het ombouwen wel.<BR>probeer het eens met een svhs kabel<BR>wel op de video aansluiten niet de tv.<BR>voor kabels en games en consoles <A HREF="http://www.futurezone.nl" TARGET=_blank>www.futurezone.nl</A> <P>( SEGA Dreamcast is the system )<BR>ook erg benieuwd naar de microsoft xbox. <A HREF="http://www.xbox.com" TARGET=_blank>www.xbox.com</A> <P>The Game.
Gast Geplaatst: 4 mei 2001 Geplaatst: 4 mei 2001 hhmmm...... vooralsnog blijf ik er bij dat het ombouwen niets met m.cr.v.s.on van doen heeft. ik bouw zelf ook PS2's om vandaar. had je misschien last van groen beeld (dat heb je wanneer je RGB kabel gebruikt op je PS2) dat kan wel verholpen worden door een puntje op het moederbord aan aarde te hangen.<P>ik heb m'n PS2 met de standaard meegeleverde SCART kabel (composiet video dus en met links en rechts audio).. heb nog niet geprobeerd om een DVD op VHS te zetten.. zie het nut er niet van in <P>ken futurezone.. dat zit toch op de kruiskade? <P>en SEGA dreamcast is ook een koele console.<P>XBOX kan me weinig boeien.. doe mij maar een Nintendo GameCube!<P>digital_sat_2001:<P>Onzin! er is wel een "nieuw" (is alweer een tijdje uit en weinig titels die dit hebben) soort regio code. de wat nieuwere spelers hebben gewoon maling aan die code, sommige spelers kun je zelf ook op regio instellen dus dan gaat die vlieger helemaal niet op..
Gast Geplaatst: 4 mei 2001 Geplaatst: 4 mei 2001 bedankt voor je antwoord oOD0peOo<P>Ik zelf ben ook erg benieuwd naar de Nintendo Gamecube als ze maar niet de fout herhalen als met n64.<BR>In het dvd menu van de ps 2 staat welke regio code je kan invoeren maar werkt het echt en hoe <BR>Ik heb em op regio 1 america staan en hij speelt de regio 1 dvd niet af wat doe ik fout.<BR>Ik heb een europese ps2 op de dag dat ie uitkwam gekocht bij futurezone op de west kruiskade in rotterdam.<BR>(heb ook een jap ps2)waarom speciaal voor capcom en namco games.<BR>Ben nou eenmaal streetfighter gek.<BR>ps2 jap ook dvd pal only.<BR>eerste ps 2 jap om laten bouwen totaal verbrand van binnen en deze was wel regio vrij.<BR>The Game
Gast Geplaatst: 5 mei 2001 Geplaatst: 5 mei 2001 Er is nog geen regio hack voor de PAL PS2... hopenlijk binnenkort.
Gast Geplaatst: 5 mei 2001 Geplaatst: 5 mei 2001 Playstation.2 dvd regio vrij <P>Het is uit de mobvoor een ps.2 regio vrij te maken <BR>het is dezelfde chip die gebruikt word in de portable sony dvd spelers <BR>Werkt perfect regio 1 dvd regio 2 etc.<BR>Haal wel je memory card er uit <P>The Game.
Gast Geplaatst: 7 mei 2001 Geplaatst: 7 mei 2001 c00l, Rapt0r (playstationmods.com) komt 14 Mei met NEO3, die ondersteund ook de regio hack. das mooi, heb ik binnenkort een region free dvd speler.. nou nog software voor PS2 om MP3,VCD, SVCD en miniDVD en DivX te spelen en ik ben helemaal tevreden!
Gast Geplaatst: 7 mei 2001 Geplaatst: 7 mei 2001 Thanx dude this is awesome news <BR>je schreef laatst dat je ook ps 2's ombouwd<BR>Ik zou HEEL graag z'en neo3 chip ingebouwd willen hebben.<BR>Zou jij e'm kunnen ombouwen?(send private message) <P>Thanks.<BR>The Game.
Gast Geplaatst: 11 mei 2001 Geplaatst: 11 mei 2001 Hoe vaak heb je nou een niet-regio-2 dvd<BR>in je handen??? Ombouwen voor die ene keertje<BR>dat je wel een niet-regio-2 dvdheb vind ik wel beetje overdreven. Als je de macrovision<BR>wilt verwijderen, dan moet je een externe <BR>makrovision halen bij bijv ***geen-reclame*** <A HREF="http://www.***geen-reclame***.nl/cgi-bin/conshop/ConShop.pl?TK_PAR[uSER_ID]=TK_PAR%5BUSER_ID%5D%3D0207054160989617801&TK_EV[sHOWPAGE]=&TK_PAR[PAGEID]=21748&TK_PAR[MEDIUM]=89" TARGET=_blank>http://www.***geen-reclame***.nl/cgi-bin/conshop/ConShop.pl?TK_PAR[uSER_ID]=TK_PAR%5BUSER_ID%5D%3D0207054160989617801&TK_EV[sHOWPAGE]=&TK_PAR[PAGEID]=21748&TK_PAR[MEDIUM]=89</A> <BR>Werkt ook op voorbespeelde gehuurde VHS banden.
Gast Geplaatst: 11 mei 2001 Geplaatst: 11 mei 2001 he mr know it all maxh ( havelaar?)<BR>als je een audio en video vagnaad bent heb je niet alleen een regio 2 dvd speler maar een dvd speler die regio vrij is.<BR>De sony ps.2 word inhet algemeen omgebouwd voor ntsc games af te draaien b.v. japans of amerikaans dat de dvd speler door de neo3 chip regio vrij word gemaakt is extra ( leuk he z'en chip ) <BR>ps oud nieuws een macrovision tussen vcr's en dvd <BR>De bedoeling van dit topic is om informatie uit te wissellen niet om iemand te bekritiseren en het is niet bedoeld om "gehuurde" banden over te tapen.<P>The Game.
Aanbevolen berichten