Gast Geplaatst: 17 juni 2006 Geplaatst: 17 juni 2006 Hoi Ik heb een Pioneer DBR-S120nl sat reciever waar ik graag weer de orginele firmware in wil hebben Op de print staat BNP1354 Wie zou mij daar aub aan kunnen helpen En is deze via paralle en sir kabel er in te zetten met het programmaatje pionero Ik zou heel blij zijn als iemand mij kan helpen Robbie
POLAKS Geplaatst: 17 juni 2006 Geplaatst: 17 juni 2006 Hallo Robbie Ja, natuurlijk kan dat. Alhoewel ik me ten zeerste afvraag waarom je dat zou willen doen. Een firmware van deze site erin zetten gaat op dezelfde manier en je hebt er veel meer plezier van. Welke FW (firmware) heb je nu in je decoder zitten, en werkt deze naar behoren of wil je de nieuwste FW erin zetten. Hier in dit forum staan verschillende zeer goede FW's. Die zet je met pionero in je decoder (gebruik hiervoor een oude 25-pins kabel van een extern modem en een goede rs232 kabel. beide niet te lang nemen). Dan kies je een kanalenlijst om die met MES (Mediasat Editor Studio) in je decoder te proggen, wel eerst de sleutels in deze lijst zetten. Dit kan met een downloadprogramma. Gebruik wel de nieuwste Firmware en het nieuwste downloadprogramma, anders werkt het niet (meer). Als er vragen zijn over de werkwijze zullen die hier wel beantwoord worden. Let overigens wel op de boardregels zoals die hier gelden. succes Henk
Gast Geplaatst: 18 juni 2006 Geplaatst: 18 juni 2006 Ik wil hem weer orgineel maken omdat ik hem wil gaan verkopen Robbie
POLAKS Geplaatst: 18 juni 2006 Geplaatst: 18 juni 2006 Nou dan zet je hem hier op de site bij Te Koop Aangeboden, met een mooie beschrijving. succes Henk
Gast Geplaatst: 19 juni 2006 Geplaatst: 19 juni 2006 Als ik er andere software in wil zetten is dit dan een bc1530 of een bt1630 Robbie
Pionewbie Geplaatst: 19 juni 2006 Geplaatst: 19 juni 2006 DBRS120 = BCT16xx Zie ook: Pioneer wetenswaardigheden
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen