Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Weet iemand of er voor dit apparaat nieuwe firmwares beschikbaar zijn en of deze M*crov*si*n te krijgen is?<P>als vast bedankt,<BR>S. Duck

Geplaatst:

Hiteker????<BR>Deze (dvd speler) is regio vrij maar er is geen en of het ooit zal komen lijkt me sterk software voor te downloaden.<P>M*crv*s*on vrij?<BR>Alleen een M*crv*s*on kasie kopen.<P>The Game.

• 7 maanden later...
Geplaatst:

Ik heb begrepen dat er ondertussen nieuwe patchsoftware op het net staat waar de micr***** van uit staat, ik ben er echter zelf al driftig naar op zoek geweest omdat ik ook de micr***** uit wil hebben maar nog niets kunnen vinden.

• 4 weken later...
Geplaatst:

De Hiteker is een Apex geval.

Je kunt hem behandelen met een iso'tje die je

met je schrijver op een cd'tje zet (iso9660).<p>Het iso'tje is met een beetje zoeken wel te vinden anders stuur ik wel een pm'etje.<p>Je stopt de cd in de Hiteker zet hem aan en druk op play, 10 seconden later is hij gepatched. Hiteker aan en uit en plotseling eet hij alles. cool.gif" border="0 <p>Ooops vergeet nog te melden dat je ook geen last hebt van die nare beveiligingen, zoals makropasjes enzo.<p>[ 18-01-2002: Bericht gewijzigd door: Kimble ]</p>

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.