Gast Geplaatst: 4 mei 2001 Geplaatst: 4 mei 2001 Weet iemand of er voor dit apparaat nieuwe firmwares beschikbaar zijn en of deze M*crov*si*n te krijgen is?<P>als vast bedankt,<BR>S. Duck
Gast Geplaatst: 5 mei 2001 Geplaatst: 5 mei 2001 Hiteker????<BR>Deze (dvd speler) is regio vrij maar er is geen en of het ooit zal komen lijkt me sterk software voor te downloaden.<P>M*crv*s*on vrij?<BR>Alleen een M*crv*s*on kasie kopen.<P>The Game.
Gast Geplaatst: 21 december 2001 Geplaatst: 21 december 2001 Ik heb begrepen dat er ondertussen nieuwe patchsoftware op het net staat waar de micr***** van uit staat, ik ben er echter zelf al driftig naar op zoek geweest omdat ik ook de micr***** uit wil hebben maar nog niets kunnen vinden.
Gast Geplaatst: 17 januari 2002 Geplaatst: 17 januari 2002 Ik heb de hiteker 660 en dat was geen probleem om daar een gepatchte firmware voor te vinden. Kijk eens op http://www.dvd-wizards.com/
Gast Geplaatst: 18 januari 2002 Geplaatst: 18 januari 2002 De Hiteker is een Apex geval. Je kunt hem behandelen met een iso'tje die je met je schrijver op een cd'tje zet (iso9660).<p>Het iso'tje is met een beetje zoeken wel te vinden anders stuur ik wel een pm'etje.<p>Je stopt de cd in de Hiteker zet hem aan en druk op play, 10 seconden later is hij gepatched. Hiteker aan en uit en plotseling eet hij alles. <p>Ooops vergeet nog te melden dat je ook geen last hebt van die nare beveiligingen, zoals makropasjes enzo.<p>[ 18-01-2002: Bericht gewijzigd door: Kimble ]</p>
Aanbevolen berichten