Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hi,<BR>Wie weet de toetsen combinatie om de beveiliging uit te schakelen zodat ik dvd naar tape kan doen met een tokai dvd speler.<BR>De regio vrije code heb ik al eens ingevoerd en werkt perfekt.Wie kan mij effe een handje toesteken<BR>Thnx<BR> laugh.gif" border="0<BR>Ik heb ze ondertussen gevonden op een website.<p>[ 13-05-2001: Message edited by: frogger25 ]

Geplaatst:

Je kunt het volgende proberen:<P>Zet je DVD-speler aan en leg een DVD in.<BR>Druk vervolgens op je remote:<BR>-2x STOP<BR>-SETUP<BR>-SLOW<BR>-SKIP RIGHT<BR>-PAUSE<P>Als het goed gegaan is en als je speler het daadwerkelijk ondersteund, dat heb je in de linker bovenhoek een "M" staan.<P>"Macrovision" uitschakelen gaat bij het uitzetten van de player verloren, dus moet deze stap altijd voorafgaand aan een opname worden uitgevoerd.<P>Als het niet lukt dan ligt het aan de firmware van de speler. Bij de oudere modellen gaat het en bij de nieuwe niet meer.<BR>In dit geval zul je er een andere firmware op moeten zetten. De zogenaamde gehackte firmware bevat een "Loophole" menu waarbij je macrovision & regiocode kunt veranderen.<BR>Let wel: Garantie verlies je hierdoor wel!<P>Succes.<BR>Groeten van Sonic-XL.<P>ps: Ik ken de TOKAI alleen van foto's, dus ik weet helaas niet bij welke originele firmwares het wel en niet gaat. <P>BELANGRIJK: Er zijn zogenaamde ..BT en ..CT firmwares. Afhankelijk van jou speler is de andere dodelijk! Doe dus eerst goed onderzoek ernaar!

Geplaatst:

Thnx<BR>Het werkt nu,maar ik moet elke keer dat ik de speler afzet terug de combinatie intoetsen.De fransmannen hebben verschillende site's over de tokai die mannen weten er heel veel van.T'zen krakken.<BR>Thnx for the reply<BR>Frogger laugh.gif" border="0

Geplaatst:

Hallo<P>Ik bezit een Hiteker DVD speler<BR>Is het bovestaande daar ook mogelijk mee<BR>Of is dat een anderen toetsen combinatie ?<P>B,vd. SatKoos

Bye from SatKoos

The Sky Is The Limit !

Geplaatst:

Ik zou het niet weten,ik heb alleen maar achter tokai gezocht.Sorry maar daar kan ik je niet met helpen.<BR>Frogger rolleyes.gif" border="0

Geplaatst:

Voor de HITEKER kun je het volgende proberen:<P>-Zet de speler aan.<BR>-Zorg dat er geen DVD-disc inzit, de lade<BR> dicht is en wacht op de melding "NO DISC".<BR>-Druk vervolgens op de remote:<BR> "SETUP" en ga naar "PREFERENCES".<BR>-Druk op "STEP".<BR>-Druk op "BACK".<BR>-En druk op "FORWARD".<P>Als er een voor jou gunstige firmware inzit,<BR>dan zie je nu het "LOOPHOLE MENU".<BR>Hierin kun je o.a. de regiocode veranderen en<BR>macrovison uitschakelen.<BR>Indien je dit niet ziet is jou firmware niet geschikt en zul je er een moeten gaan zoeken.<P>Succes,<BR>Sonic-XL.<P>Ook hier geldt:<BR>Kijk uit met het patchen van je speler!!

Geplaatst:

Voor je Hiteker BI-600E..<BR>Moet je inderdaad je firmware upgraden...<BR>Loopt dan als een tiet.<BR>Die loophole functie werkt namelijk niet in de modellen die in Europa zijn verkocht.<P>Grt.

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.