Gast Geplaatst: 18 juni 2006 Geplaatst: 18 juni 2006 is er een software voor deze box te vinden waar een seca2 kaart in werkt en ook graag wat info wat die box nog zo al kan wie er natuurlijk ervaring mee heeft groeten
Gast Geplaatst: 18 juni 2006 Geplaatst: 18 juni 2006 het is een decoder met ingebouwde jokercam, wat je daar nu nog mee kan doen weet ik niet. In het frans kan je naar www.neotionusers.com
Gast Geplaatst: 19 juni 2006 Geplaatst: 19 juni 2006 de site werkt niet is er niemand die zo een box heeft en de juiste software weet om een orginele seca 2 kaart werkend te krijgen heb ooit iets gelezen dat he zou gaan maar vind het niet terug als iemand info weet hoor ik het graag
Gast Geplaatst: 23 juni 2006 Geplaatst: 23 juni 2006 geef even aan welke type je hebt, Is het de 1000s, 1000-rc chip of de 1000-rd chip alle 3 hebben namelijk andere software noig. Zoals ik in de pm al zei wil ik gerust even voor je kijken op de door mij vermelde duitse site en voor je vertalen , maar tis makkelijker even te weten welk type je hebt.
Gast Geplaatst: 24 juni 2006 Geplaatst: 24 juni 2006 hallo bedank het is geen 1000s 1000-rc chip of de 1000-rd chip welke van die 2 weet ik ook niet juist dat staat er niet op maar heb zoal een bestand geladen bij somigge software zit de loader er in enik vind ook bin bestanden van 60 kb groot maar weet niet hoe ik die in de box krijg ik hoor het wel alvast bedank
Gast Geplaatst: 25 juni 2006 Geplaatst: 25 juni 2006 ok, probeer het hier eens mee, volgens mij moet dat lukken. heb je ook nog een channel editor nodig? zie bijlage.
Gast Geplaatst: 25 juni 2006 Geplaatst: 25 juni 2006 ik zal in deze bijlage een goede channel editor meedoen ,deze werkt normaal perfect.
Gast Geplaatst: 25 juni 2006 Geplaatst: 25 juni 2006 Citaat: ok, probeer het hier eens mee, volgens mij moet dat lukken. heb je ook nog een channel editor nodig? zie bijlage. je kunt hiermee ook achtergrondfotos vervangen, die vind je ook op die duitse site die ik je per pm gestuurd heb.
Gast Geplaatst: 25 juni 2006 Geplaatst: 25 juni 2006 de chip versie moet je normaal af kunnen lezen in je menu bij reciever info. Dit rd of rc chip is van belang vanwege de verschillende software, speel je de verkeerde erop dan is het even over en uit en krijg je hem volgens mij alleen nog met een jtag aan de praat.
Gast Geplaatst: 25 juni 2006 Geplaatst: 25 juni 2006 ok ben het juist zo aant bekijken vind wel niet hoe ik een bin bestand kan in laden p de info staat dat het voor de box 501 is ik heb een 1000 weet wel niet of dat verschil uit maakt
Gast Geplaatst: 25 juni 2006 Geplaatst: 25 juni 2006 ja dat kan niet zomaar, het is wel mogelijk de 501 soft te laden in je 1000 maar zal ik eerst even voor je moeten kijken of dat zomaar gaat. oerigens staat er in je reciever info in de eerste regel geloof ik iets van Sw stand asva10.4c (is rc chip) 10.0 (is rd chip) of 10.5d (is ook rd chip) meer mogelijkheden zijn er geloof ik niet.
Gast Geplaatst: 25 juni 2006 Geplaatst: 25 juni 2006 ja ok bedank zal morgen eens kijken in de info wat voor chip het is dan laat ik het wel weten alvast bedank hoor voor de hulp
Gast Geplaatst: 25 juni 2006 Geplaatst: 25 juni 2006 no problemo. Ik heb even lopen zoeken, het kan vrij eenvoudig alleen terug kan je nadien niet meer. Het enigste probleem is dat je bepaalde software nodig hebt die ik even nog niet kan vinden. Misschien kun je zelf anders ook even zoeken. het heet: ABU63008-B.bin Als je dit hebt kan ik je hier vrij eenvoudig uitleggen hoe je het moet doen en het programma dat je nodig hebt kan ik je per bijlage hier meesturen. Maar nogmaals je kunt dan niet meer trug naar de 1000 software. En de 501 emu heeft 1 probleem, ned1/2/3 kun je op het moment nog niet ontavangen, ik weet niet waarom maar ben dat nopg aan het uitzoeken.
Gast Geplaatst: 26 juni 2006 Geplaatst: 26 juni 2006 !!!Belangrijk!!! Voor het beziggaan de kabel en eventuele kaart uit je reciever halen. 1.)PCLINK 2.5 starten ... auf Administrator Login kliken en dan `newtv´ in het nieuw verschenen venster invoeren.(pclink in de bijlage) 2.)Links dan SOFTWARE+DATA+LOADER aanklikken, ABU63008-b.bin, en de juiste COM Poort.deze zbu link doe ik in de volgende bijlage) 3.)Upgrade Absoluut nu wachten tot GOOD in je display verscheint. 4.)Reciever opnieuw opstarten 5.)Winupload starten .. File..Connect..Upload 6.)ABU63021t7-Normal_U.urt(Firmware) kiezen. (staat op die duitse site bij nb501 firmware) 7.)Wachten tot de reciever canzelf weer start 8.)Upload..sc1_bruceUPD_All_1C057010_4092.urt(eerste deel van de cam patch staat ook bij de firmware onder bruce) 9.)Als nu FILE in je display verscheint, weer upload en dan sc2_leeUPD_All_1C057010_4092.urt(tweede deel van de cam patch) kiezen. 10.)Nu wachten tot GOOD weer in je display verscheint. 11.)Reciver weer opnieuw starten 12.)Winupload..FILE..Connect..Upload..rp_t65_nb501.urt(EmU) kiezen, de reciever start hierna vanzelf opnieuw 13.)Upload .. rk010206_nb501.urt(K@YS) kiezen, en weer start de reciever vanzelf. Dit is het hele verhaal, mocht je de laatste 2 software delen niet kunnen vinden dan laat het even weten.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen