Gast Geplaatst: 18 juni 2006 Geplaatst: 18 juni 2006 ik ben sinds kort in het bezit van een 9300, en ben er tot op heden redelijk gelukkig mee. veel vragen borrelen wel op. heb niet helemaal 2 linker handen, maar soms is de input van een meer ervarener satellietgebruiker meer dan welkom: vraag: Op de infobalk, staat links een schotel afgebeeld met een tweetal indicatoren. een blauwe en groene lijn . Groen boven en blauw onder,.. Ik denk dat de blauwe de signaal\sterkte doorgeeft, maar de groene? geen idee. ( groen staat overigens ergens op 65% en de blauwe wandeld tussen 85 en 95%) als ik via de r poort wil gaan updaten, kan ik dan de laatste update gebruiken,...zo ja welke is dat? ik heb zelf de ARI 1067 2044 ik hoop dat jullie mij een stapje verder kunnen helpen, want helaas gaf het internet mij geen duidelijk antwoorden,...bedankt alvast
DeBeek Geplaatst: 18 juni 2006 Geplaatst: 18 juni 2006 Allereerst welkom op Sat4all. de groene balk is de signaal sterkte, de blauwe is de kwaliteit. Bij de Echostar zijn de kleuren net andersom. Zijn opzich nette waardes. Hier op deze site vind je de orginele firmware voor de Arion ( site is wel in het duits ),
Gast Geplaatst: 18 juni 2006 Geplaatst: 18 juni 2006 Bedankt voor je info.... blijf ik nog met 1 vraagje zitten,..kan ik direct de laatste firmware gebruiken of moet ik ze stuk voor stuk updaten
Gorefest Geplaatst: 18 juni 2006 Geplaatst: 18 juni 2006 Je kunt meteen de laatste gebruiken. Gigablue Quad Plus 2x DVB-S2 2x DVB-C
Gast Geplaatst: 20 juni 2006 Geplaatst: 20 juni 2006 bedankt, alles is naar behoren gegaan,...alle up dates zitten erin
Gast Geplaatst: 22 juni 2006 Geplaatst: 22 juni 2006 ben nu weer wat verder met het geheel,....ga zelfs over op een draaibaar zaakje,..best lastige klus, wat ik nu merk is dat bij veel zenders het geluid,......ik heb het via optische kabel aangesloten,...een hoge fluittoon heeft..... heeft iemand daar een verklaring,. dan wel oplossing voor?
Gast Geplaatst: 22 juni 2006 Geplaatst: 22 juni 2006 Dit probleem zou gefixed moeten zijn sinds de februari release van de firmware. Zelf geen problemen met een Onkio versterker. LionKing
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen