Gast Geplaatst: 19 juni 2006 Geplaatst: 19 juni 2006 Hey folks, Ik heb hier een Pace DVR-501-G6 staan, met een Irdeto 2.2 Conditional Acces module erin. Nu wou ik dat ding eventueel ook gebruiken om TV Vlaanderen mee te ontvangen, maar dan moet er natuurlijk een Mediaguard module in. TV Vlaanderen heeft een Common Interface module met een smartcard bij. Nu dacht ik dat CI en CA iets helemaal anders was, maar de CI module past wel in het CA slot van de decoder. Ik heb hem nog niet opgezet omdat ik zeker wil zijn dat ik niets verkeerd doe.. Gaat dit werken? Is CI en CA hetzelfde, en ondersteund deze decoder TV Vlaanderen?
Mister HaCk Geplaatst: 19 juni 2006 Geplaatst: 19 juni 2006 Nee dat gaat absoluut niet werken!!! de CA interface is welliswaar ook pcmcia, maar heel ander protocoll. Je kan hiermee je ontvanger als ook de module stuk maken. Dus niet doen!!! CA was de voorganger van de CI systeem. Wat je moet doen, andere ontvanger(common interface) kopen waar de module wel in werkt
Gast Geplaatst: 19 juni 2006 Geplaatst: 19 juni 2006 Ok, bedankt voor de info! Dan kopen we een andere ontvanger met CA.
Mister HaCk Geplaatst: 20 juni 2006 Geplaatst: 20 juni 2006 andere ontvanger met CI, ca word niet meer toegepast.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen