WPW Geplaatst: 19 juni 2006 Geplaatst: 19 juni 2006 iemand enig idee waarom de 9100 via pop een melding geeft "pop server geeft geen identificatie per email" ? tevens verd*mt'ie om mail te versturen terwijl hij wel normaal connect. Andere symbian toestellen werken prima 'AUTH LOGIN'. gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-
guust Geplaatst: 19 juni 2006 Geplaatst: 19 juni 2006 Ik heb op mijn werk voor iemand een gmail account geconfigureerd op de qtek 9100 zonder problemen, mail ophalen en versturen gaat zonder problemen met auth. Ik denk dat de settings nog eens goed moet nalopen. gmail voorbeeld: gebruikersnaam@gmail.com wachtwoord domein=geen volgende servertype=pop3 accountnaam=watjewil netwerk=internet volgende inkomend:pop.gmail.com ssl verb. vereist: aan uitgaand:smtp.gmail.com voor uitgaande server is verif. vereist = aan meer instellingen ssl verb. vereisen Ik heb het even nagelopen op mijn qtek 8310 aangezien ik geen 9100 hier heb, maar menu's komen redelijk overeen. Ik hoop dat je er wat aan hebt.
WPW Geplaatst: 19 juni 2006 Auteur Geplaatst: 19 juni 2006 Tnx, ik ga er weer mee verder als de klant hem weer aan me geeft aangezien de simdata ook nog over moet. gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen