Ga naar inhoud


Aanbevolen berichten

Geplaatst:

iemand enig idee waarom de 9100 via pop een melding geeft "pop server geeft geen identificatie per email" ? tevens verd*mt'ie om mail te versturen terwijl hij wel normaal connect. Andere symbian toestellen werken prima 'AUTH LOGIN'.

gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-


Geplaatst:

Ik heb op mijn werk voor iemand een gmail account geconfigureerd op de qtek 9100 zonder problemen, mail ophalen en versturen gaat zonder problemen met auth.

Ik denk dat de settings nog eens goed moet nalopen.

gmail voorbeeld:

gebruikersnaam@gmail.com

wachtwoord

domein=geen

volgende

servertype=pop3

accountnaam=watjewil

netwerk=internet

volgende

inkomend:pop.gmail.com

ssl verb. vereist: aan

uitgaand:smtp.gmail.com

voor uitgaande server is verif. vereist = aan

meer instellingen

ssl verb. vereisen

 

Ik heb het even nagelopen op mijn qtek 8310 aangezien ik geen 9100 hier heb, maar menu's komen redelijk overeen.

Ik hoop dat je er wat aan hebt.

Geplaatst:

Tnx, ik ga er weer mee verder als de klant hem weer aan me geeft aangezien de simdata ook nog over moet.

gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...