Psychosammie Geplaatst: 19 juni 2006 Geplaatst: 19 juni 2006 Een collega heeft een 300 gig. schijf in z'n Windows-2000 PC gezet. Het BIOS ziet 300 gig. Windows-2000 ziet 137 gig. Dit is volgens mij een bekend probleem, maar hoe op te lossen? Partities of zijn er andere mogelijkheden? Resistance is futile you will be assimilated Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790) Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!
Thomas2000 Geplaatst: 19 juni 2006 Geplaatst: 19 juni 2006 Dan heb je waarschijnlijk een FAT32 bestandsyteemsysteem. de enige manier om dat te veranderen is te formatteren naar een NTFS systeem, met dus complete gegevensverlies. Groeten Thomas Rule #1 Good computers don't go down. Rule #2 There is no such thing as a good computer.
Gast Geplaatst: 19 juni 2006 Geplaatst: 19 juni 2006 Gewoon even een tooltje downloaden voor WIN2000 met grote schijven. Staan meestal gewoon bij de HD Manufacterer. Dus even bij Maxtor, Seagate of WD kijken naar een dergelijke tool.
Psychosammie Geplaatst: 19 juni 2006 Auteur Geplaatst: 19 juni 2006 @Ozzo Dat zou het wel eens kunnen zijn. Ik heb bij Maxtor gekeken en er zijn inderdaad 2 tools voor het 137 gig probleem te downloaden. Ik zal m'n collega blij maken. Thnx Resistance is futile you will be assimilated Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790) Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen