Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Heb een gepatchte Philips 7072 en een Canaal-Digitaal + een TVVlaanderen smartcard. Is er al iemand die firmware heeft gemaakt zodat deze 2 smartcards samen functioneren in een philips doos? Heb daar enkele maanden geleden iets over gelezen, dat het mogelijk is. Moet er dan van binnen iets gesoldeerd worden? Wie weet er hierover meer? Groeten Dunhans.

Samsung Q75BA 65 TV / Quantis CI 1.3 voor Ziggo / Chromecast met Google tv HD  voor Telenet TV, VTM GO, VRT Max, NL Ziet en Prime / Samsung 40KU6470; Quantis CI 1.3 voor Ziggo en Chromecast Ultra / JBL Bar 5.1  / 2x JBL Link Music / Harman Kardon Citation 200 / Google Nest Hub v2 / Lenovo smart clock v2  / Philips HUE verlichting / Samsung Galaxy A52s 5G / Samsung Galaxy Tab A8 2022 /  Xiaomi mi band 7 / Tweak glasvezel.

Geplaatst:

Ik heb ergens een schema gezien waar het moglijk moet zijn om de tweede kaartlezer te gebruiken voor de TVV kaart het omschakelen gebeurde dan met pen 8 van de scart aansluting als ik mij niet vergis dus er moet wel iets worden gemodificeerd maar het is niet onmoglijk. Ik moet nog even zoeken of ik het schema kan vinden.

MVG, satseek

Geplaatst:

Heb daar idd wat over geschreven,

oa hier

Door mijn ondeskundigheid, bezit ik nog maar 1 goede set.

Moet nog een nieuwe reader op de kop tikken om verder te experimenteren.

PS

volg de links naar het schema voor de strong.

nobody is perfect, I ain't nobody

feedback doet wonderen
vu solo2, Vu duo 4K SE, vu uno 4k,  ultimo voor hobby

Geplaatst:

Lijkt me vrij eenvoudig, maar ik kan die sat/tv omschakeling eigenlijk niet missen. Ik heb mijn satelliet ontvanger aangesloten op de scart 2 van mijn DVD-recorder en de scart 1 van de DVD-rec. gaat naar de scart 2 van mijn Digitenne-ontvanger (TOPFIELD3000CT-d) en dan tenslotte de scart 1 van de Digitenne naar de RGB ingang van mijn breedbeeld tv. Dit werkt perfect: in kan opnemen via scart 1 of 2 (Digitenne of Sat.) en ook terwijl de opname loopt schakelen met die sat/tv knop. Als ik opneem van sat. kan ik zappen met digitenne! Is er misschien nog een andere mogelijkheid om die schakeling tussen kaartlezer 1 of 2 te doen? Groeten dunhans.

Samsung Q75BA 65 TV / Quantis CI 1.3 voor Ziggo / Chromecast met Google tv HD  voor Telenet TV, VTM GO, VRT Max, NL Ziet en Prime / Samsung 40KU6470; Quantis CI 1.3 voor Ziggo en Chromecast Ultra / JBL Bar 5.1  / 2x JBL Link Music / Harman Kardon Citation 200 / Google Nest Hub v2 / Lenovo smart clock v2  / Philips HUE verlichting / Samsung Galaxy A52s 5G / Samsung Galaxy Tab A8 2022 /  Xiaomi mi band 7 / Tweak glasvezel.

Geplaatst:

Dat wordt een moeilijke kluif,

daar dit een van de weinige knoppen is welke de meesten niet gebruiken en

tevens een direkte schakelpuls kan genereren.

Meer info kun je gegarandeerd op bovengenoemde boards krijgen of

hier in het soldeerbout topic, daar zitten de mensen met kennis van hardware.

suc6

nobody is perfect, I ain't nobody

feedback doet wonderen
vu solo2, Vu duo 4K SE, vu uno 4k,  ultimo voor hobby

Geplaatst:

Dan moet je met een schakelaartje gaan werken anders zou ik het niet weten.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen