Gast Geplaatst: 19 juni 2006 Geplaatst: 19 juni 2006 Ik zet elke avond mijn tf4000pvr uit (standby) Vanmorgen was ik vroeg op (5 uur) Mijn tf4000pvr stond te draaien en de display was aan het flikkeren. De Harde schijf was ook aan het draaien Wat is hier aan de hand ??? Waarom gaat hij autom. aan
FNONAMUS Geplaatst: 19 juni 2006 Geplaatst: 19 juni 2006 Heb je geen tap(s) draaien?? Normaal blijft ie braaf uit, tenzij je ergens opdracht geeft om op te starten. EPG ophalen, copy van bestanden etc. Todays dummy is tomorrows expert!
Gorilla King Geplaatst: 19 juni 2006 Geplaatst: 19 juni 2006 Citaat: Ik zet elke avond mijn tf4000pvr uit (standby) Vanmorgen was ik vroeg op (5 uur) Mijn tf4000pvr stond te draaien en de display was aan het flikkeren. De Harde schijf was ook aan het draaien Wat is hier aan de hand ??? Waarom gaat hij autom. aan Dit is het automatisch ophalen van de epg, in het menu kun je dit uitzetten. Heeft toch niet zo heel veel nut.
PeHa Geplaatst: 22 juni 2006 Geplaatst: 22 juni 2006 Standaard gaat de 4000 zijn epg info om 4.00 uur s'ochtends ophalen. Dit zie jij dus, en het display laat een "draaiende" aanduiding zien. Dit kan je ook uitschakelen. VU+ Solo2 HD, XTrend ET 9200 , XTrend ET 4000, TF 7700hsci
Gast Geplaatst: 23 juni 2006 Geplaatst: 23 juni 2006 Wat voor zin heeft die ophaling epg ?? Voorwelke posten is dit dan??
WPW Geplaatst: 23 juni 2006 Geplaatst: 23 juni 2006 Alleen de duitse kanalen, verder niks eigelijk, er zijn meerdere vormen van epg die nagenoeg allemaal niet werken op de diverse ontvangers, vandaar dat het weinig zin heeft. gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen