Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb me opgegeven voor dit systeem met een proefperiode van een half jaar gratis kijken en binnenkort verwacht in het pakket thuis.

Is er al iemand die het werkend heeft en hoe bevalt het?

Skysurfer

• 1 maand later...
Geplaatst:

Heb vandaag Mine TV geïnstalleerd gekregen. Ziet er goed uit. Vrij uitgebreid zenderpakket, eenvoudige bediening en goede uitleg gehad.

Mine TV is nog in de testfase dus een enkele bug kan nog optreden maar daarvoor hoef ik tot 1 oktober ook geen abbo te betalen. Films bestellen gaat zeer eenvoudig, gemiste programma's zijn tot soms wel een maand terug op te vragen, nu alleen nog Ned 1, 2 en 3, maar straks van meer zenders. Als ik de monteur mag geloven zit er nog het één en ander aan mogelijkheden aan te komen.

Nu werkt men nog met 2 streams, 1 voor tv kijken en 1 voor de timeshift maar er wordt al gedacht aan 4 à 5 streams waarmee de mogelijkheid van meerdere tv's in huis er aan komt.

Skysurfer

Geplaatst:

Wat is je indruk mbt de beeldkwaliteit in vergelijking met dvb-t?

En hoe vindt je de prijsverhouding t.o.v. dvb-t (20 euro ipv 8 euro)

Zelf heb ik momenteel geen tv, want schotel in nieuwe woning mag helaas niet aan de muur of op het dak. Daarom aan het overwegen ofwel dvb-t ofwel mine, waarbij het met de laatste nog niet echt wil lukken (kpn belt niet en mailt vage uitstelmailtjes - probeer het al sinds begin juni). Komt bij dat adsl via xs4all moet gaan van werkgever, en me af vraag of mine dan uberhaupt wel aangesloten kan worden.

Geplaatst:

Mine TV is en uitbreiding van het Planet Internet abonnement dus ik denk dat Xs4all niet gaat lukken.

Beeldkwaliteit is goed, ik kan niet vergelijken met DVB-T want dat heb ik niet (gehad).

Ik heb hem aangesloten op een LCD-tv van JVC en die kan er goed mee overweg.

Een keertje een vastloper gehad in het menu maar na een restart weer alles goed.

KPN is ook nog steeds bezig met het doorontwikkelen van de software in de tuner dus er zal zo nu en dan een upgrade nodig zijn. Naar verluidt hebben ze nu al zo'n 1000 aansluitingen dus veel testers. Regelmatig wordt naar ervaringen gevraagd om zo de evt. bugs snel boven water te krijgen. De praktijk is de beste testmethode. Zodoende moet het na 1 oktober probleemloos draaien, althans, dat is de opzet. Nu al testbeeld van Ajax-TV, Feijenoord-TV, PSV-TV....als je voetballiefhebber bent... Deze komen straks in het Themapakket.

Skysurfer

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen