jumpyever Geplaatst: 20 juni 2006 Geplaatst: 20 juni 2006 Ik heb mijn tuner geflasht, dit is allemaal goed gegaan, de volgende dag stond er niks meer op mijn display krijg ook geen verbinding meer dmv een oslink,wie weet wat er aan de hand is en/of kan dit repareren. dsx 7072/03a gr.peter Maxdigital 225S Mutant 200S Visiosat BIG Bisat 4 x Edision 0.2 single lnb Satlook Micro + Pioneer Kuro Pioneer PDP-LX508D (Full HD)
Johan45 Geplaatst: 20 juni 2006 Geplaatst: 20 juni 2006 Misschien een defecte zekering. Als je de decoder open maakt, de zekering zit op de voeding aan de achterkant van de decoder. Vult u rustig aan !!!
boekkie Geplaatst: 20 juni 2006 Geplaatst: 20 juni 2006 Lees dit draadje maar eens door,grote kans,dat bij jou het zelfde is! http://www.sat4all.com/forums/showflat.p...=1&vc=1 groetjes boekkie Dreambox Sinds 01-07-2024 en schotels en dreamboxen alles verwijderd. Nu alleen nog NL-Ziet werkt goed
jumpyever Geplaatst: 22 juni 2006 Auteur Geplaatst: 22 juni 2006 johan,bedankt voor de tip maar de zekering is het niet ,heb deze reeds doorgemeten,ik denk dat ik mijn soldeerbout maar eens tevoorschijn ga toveren en dan die 3 elco's maar eens vervangen waar boekkie,s draadje naar verwijst. Boekkie bij deze alvast bedankt ga in het weekend ff solderen laat het resultaat nog weten . Gr.peter Maxdigital 225S Mutant 200S Visiosat BIG Bisat 4 x Edision 0.2 single lnb Satlook Micro + Pioneer Kuro Pioneer PDP-LX508D (Full HD)
jumpyever Geplaatst: 12 juli 2006 Auteur Geplaatst: 12 juli 2006 ik heb hem weer aan de gang,alleen kan hem niet uit zetten dmv de schakelaar is niet zo,n ramp,ik heb uit een sloop tuner de voedingsprint over gezet , de schakelaar en twee draden over gesoldeerd ,dit was het enigste zichtbare verschil,het ontbreken van de aan en uit knop. bedankt voor het meedenken gr.peter Maxdigital 225S Mutant 200S Visiosat BIG Bisat 4 x Edision 0.2 single lnb Satlook Micro + Pioneer Kuro Pioneer PDP-LX508D (Full HD)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen