Gast Geplaatst: 17 september 2001 Geplaatst: 17 september 2001 Is er iemand die enige info heeft om de<BR>Sony DVP-S336<BR>Regio vrij te maken??????
frozen-sky Geplaatst: 17 september 2001 Geplaatst: 17 september 2001 Ik heb tot nog toe alleen een commerciele aanbieder gevonden (in Zoetermeer).<P>Deze vraagt er fl. 375,- piek voor. Belachelijk, maar je krijgt er dan wel een aparte chip in, zonder dat je garantie vervalt met allemaal mooie dingen (commercieel verhaaltje).<BR>Heb een mailtje van ze over de S335/S336, kan 't forwarden indien gewenst. Telepathy is very nice, but in this age of telecommunication, computers are much more efficient. Linux+VDR @ AMD64, PLi + Dreambox 7000, 2x Mutant 200s, Mvision HD300N (all CCCam), test: Linux MythTV
frozen-sky Geplaatst: 17 september 2001 Geplaatst: 17 september 2001 niet in zoetermeer maar in overveen. sorry Telepathy is very nice, but in this age of telecommunication, computers are much more efficient. Linux+VDR @ AMD64, PLi + Dreambox 7000, 2x Mutant 200s, Mvision HD300N (all CCCam), test: Linux MythTV
Gast Geplaatst: 18 september 2001 Geplaatst: 18 september 2001 Deze oplossing had ik ook gevonden<BR>maar voor zo'n bedrag koop je een<BR>duister merk dvd speler erbij wat <BR>ook nog eens mp3 enz. speelt.
Gast Geplaatst: 19 september 2001 Geplaatst: 19 september 2001 Zou ik misschien adres kunnen krijgen.<BR>Ben voor een kennis op zoek naar info.
Gast Geplaatst: 19 september 2001 Geplaatst: 19 september 2001 To all;<P>Het is duur, ik weet het, er wordt vreselijk veel geld meer verdiend, ik weet het.<P>Toch heb ik mijn Sony laten voorzien van deze chip; hij zet hem namelijk niet alleen regiovrij maar ook Microvision uit.<P>Als je dus een dvd'tje op video zet (doe ik wel eens als de boel weer terug moet naar de videotheek en ik weer geen tijd heb gehad om te kijken zet ik hem even op video.<P>(ik weet dat je daar ook een apart kaste voor kunt gebruiken, maar vind dit erg makkelijk zo)<P>c-ya !
Gast Geplaatst: 19 september 2001 Geplaatst: 19 september 2001 @ Viewer<P>Weet je wat het mooiste is hij kopieert<BR>nu al feilloos naar video zonder dat er<BR>wat met het apparaat gebeurd is
Gast Geplaatst: 21 september 2001 Geplaatst: 21 september 2001 Ja dat kan, een film die geen copy protection (Macrovision) heeft is ook normaal op video te zetten, da's nooi een probleem geweest.<P>Maar pak een DVD die dit wel heeft en het gaat niet meer.<P>c-ya !
Gast Geplaatst: 21 september 2001 Geplaatst: 21 september 2001 dan heb ik dus iets meer als 100 dvd's<BR>zonder protectie <BR>zelfs die gene die een week oud zijn en populaire films zijn<BR>die via een andere dvd niet te kopieeren<BR>zijn en daar gaat je stelling
Gast Geplaatst: 21 september 2001 Geplaatst: 21 september 2001 Hoi,<P>Ik weet niet of het bij de huidige generatie Sony spelers nog zo is, maar bij mijn Sony DVP-315 wordt de regio setting simpel bepaald door het logische nivo op een drie-tal pootje van een van de IC`s.<P>Deze pootjes zijn nornaal met SMD-weerstandjes op een vast "0" of "1" gezet zodanig dat geheel regio 2 is....<P>Momenteel is deze speler voorzien van een exstra IC`te wat op deze pootjes is aangesloten EN op de uitgang van het Ir-oogje<P>Door tijdens het inschakelen van de speler een van de knoppen van de afstandsbedienning ingedrukt te houden (1 of 2) worden de juiste pootjes hoog of laag gezet overeenkomstig met de gewenste regio-Code.<P>Zo simpel is (of was) het vrij geven van de regio instelling bij de Sony DvD spelers.<P>De firma die deze IC`s verkocht is:<BR>Stegen Electronics (DvD@stegen.com) of<BR>010-5016960<P>Sucsess met de ombouw.....<P>Groetjes,<BR> Erik.
Aanbevolen berichten