Gast Geplaatst: 22 juni 2006 Geplaatst: 22 juni 2006 Het volgende is het geval: Ik ben dus in het bezit van een Humax HDCI 2000 en heb een officiele Premiere HD kaart aangeschaft (pittig aan de prijs, maar ach). Alles wat er te zien valt is dus alles behalve de Premiere HD kanalen. Antwoord van de leverancier van de kaart is dat op de Humax 2000 geen HD ontvangen kan worden via de Premiere kaart, beetje vreemd lijkt mij.(gebruik de juiste module trouwens) Mijn vraag is dus, wie is ook in het bezit van een officiele Premiere HD kaart en kan via zijn Humax 2000 ook geen, of juist wel de 3 HD kanalen ontvangen.
Gast Geplaatst: 22 juni 2006 Geplaatst: 22 juni 2006 het HD abo van premiere is een extra aanvulling op het al "dure pakket" van hun waar extra voor betaald moet worden. dat de hdci2000 geen HD van premiere kan ontvangen is natuurlijk gezwets. heb alles van premiere, alleen niet met een officiele kaart
Gast Geplaatst: 22 juni 2006 Geplaatst: 22 juni 2006 ...en bij Premiere Direkt heb je dan een probleem. BTW nieuwsgierig <=== schrijf je zo
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen