Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Zijn er al standalone spelers voor DivX formaat op de markt of zijn er fabrikanten die dat binnenkort ondersteunen?

Geplaatst:

tsja, vroeger zeiden ze ook dat er voor mp3 geen losse spelers zouden komen en kijk nu maar eens...Het probleem voor divx schijnt te zitten in de processorkracht die het kost om divx zichtbaar te maken...maar wie weet.Voorlopig is het nog niet zo ver dat er losse divx apparaten op de markt zijn.Maar er is natuurlijk nix mis met een grafische kaart met tv out....<BR> shocked.gif" border="0

Geplaatst:

Je kunt het gewoon zelfbouwen <P>Heb hier de info als je intresse heb geef effe je email dan stuur ik het <P>Greetz TSR

Geplaatst:

Of je deelt de link met ons allen<BR>anders mail je je waarschijnlijk suf<BR>dus graag een link naar een website

Geplaatst:

Webside bestaat niet meer<BR>Ik heb deze info 1 jaar geleden gevonden,dus toen waren ze al bezig met een StandAlone Divx player.<BR>Maar dit is eigelijk een alles vreter<P>MP3<BR>DiVX<BR>VCD<BR>SVCD<BR>DVD<BR>Music CD's<BR>Wav<BR>and maybe more<P>Ik heb hier zelf nooit iets mee gedaan.<P>Maar heb wel de uitleg (dit was de webside)<BR>Ik heb het Operating System DIVX<BR>En link waar je de Desktop Kasten kan kopen.<P>Dus alles ,en ik heb zelf geen webside<P><BR>Greetz TSR

Geplaatst:

Thnx, ik denk dat het maar beter is dat ik wacht tot er 1 op de markt is.Dat wordt dan nu maar films kijken op mijn 17" schermpje tongue.gif" border="0

Geplaatst:

Of je koop een Matrox G400 VGA kaart die kosten ook niks meer.<BR>En dan heb je een echten TV out en niet als anderen VGA kaarten een Desktop TV out want dat is blubber beeld.<BR>Ik heb er zelf ook een en ik kan door het hele huis DVD ,Divx VCD, enz kijken op TV.<P>Greetz TSR

Geplaatst:

Tja, dat tafereel ken ik...<P>Trap op, naar boven, PC opstarten, film starten.<P>Snel naar beneden, om het begin niet te hoeven missen....<P>En dan de eerste 10min nog op en neer naar boven lopen omdat er telkens wel iets mankeert aan het beeld, de ondertiteling of het geluid.<P>Een stand-alone speler zou toch zeer welkom zijn....<P>Groetjes,<BR> Erik.

Geplaatst:

In de computertotaal van oktober stond deze topic: DVD-thuisbioscoop via uw pc (ook DivX en video-cd)<P>Ik heb hem op dit moment niet bij de hand maar ze hebben getest wat hun de beste hardware/software combinatie vinden en hoe je dus draadloos je signaal kunt versturen naar een tv. Dat schijnt ook nog niet perfekt te zijn. shocked.gif" border="0 <P>Groeten

• 2 weken later...
Geplaatst:

Als je na gaat hoeveel problemen spelers hebben met mp3, ligt het niet in de verwachting dat er ooit divx spelers gemaakt zullen worden. Het geen wat ontbreekt is namelijk en standaard. Vcd en dvd zijn iso vast gelegde normen. Wat is divx nu eigenlijk? Een gehackte codec van microsoft.<P>Ik zit zelf met het zelfde dilemma, ik maak erg veel vcd's maar op mijn 16/9 tv ziet het er niet uit om over naar huis te schrijven. Divx kan er beter uit zien, maar dan zal het echt bij afspelen op de pc blijven.<P>Over niet al te lange tijd, ik denk een jaar is het voor iedereen betaalbaar om een dvd schijver te kopen. En ja daar kan maar 4,7 GB op maar geloof mij, na het strippen van de onnodige zooi past hij er echt wel op, en anders haal je er een transcoder over heen en ben je er ook.<P>Regardes Sebastian

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.