Thomas2000 Geplaatst: 23 juni 2006 Geplaatst: 23 juni 2006 Hoi, ik heb een dell inspiron 8000 laptop met xp home. Als ik bovenstaande update installeer en herstart komt er een melding dat er een dll file niet origineel windows is. Hoe kan dat nou, hij word vervangen door windowsupdate! Explorer.exe word niet gestart. Als ik dan sfc /scannow uitvoer dan worden de originele windows bestanden gecontroleerd en zonodig vervangen. Daarna is alles weer normaal. Alleen blijft ie zeuren om de update weer te installeren. Wat gaat er verkeerd? Groeten Thomas Rule #1 Good computers don't go down. Rule #2 There is no such thing as a good computer.
WPW Geplaatst: 23 juni 2006 Geplaatst: 23 juni 2006 Toevallig niet KB918439-IE6SP1-20060530 er al op staan ? gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-
Thomas2000 Geplaatst: 23 juni 2006 Auteur Geplaatst: 23 juni 2006 Ja die staat er op. Tegelijkertijd geinstalleerd (21-6) Groeten Thomas Rule #1 Good computers don't go down. Rule #2 There is no such thing as a good computer.
WPW Geplaatst: 23 juni 2006 Geplaatst: 23 juni 2006 Beiden deinstalleren en dan eerst 281 proberen, dan 439 erna. gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-
Thomas2000 Geplaatst: 23 juni 2006 Auteur Geplaatst: 23 juni 2006 Helpt niet, sterker nog ik krijg er nu een melding bij van Generic Host Process for win32 services. Die word afgesloten wegens een opgetreden fout. De dll file is trouwens c:\windows\system32\browseui.dll. Volgens die laptop is het geen geldige windows kopie. Groeten Thomas Rule #1 Good computers don't go down. Rule #2 There is no such thing as a good computer.
WPW Geplaatst: 23 juni 2006 Geplaatst: 23 juni 2006 Geen xp sp2 Verkeerde taal van de patch(es) Patch voor IE 6 gebruikt voor IE 5 Virus/worm IE 6 opnieuw installeren Anders, die specifieke dll's opzoeken en de nieuwe op cd zetten of zo, safemode booten en copieeren naar de juiste lokaties, vergeet niet dat dit meer dan 1 plek is, dus alle plekken even opschrijven waar je die dll's kan vinden. gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-
Thomas2000 Geplaatst: 23 juni 2006 Auteur Geplaatst: 23 juni 2006 Thanks voor je antwoord! Ik heb wel sp2. is het dan ook mogelijk? Ik zal direct een virusscan starten. Groeten Thomas Rule #1 Good computers don't go down. Rule #2 There is no such thing as a good computer.
WPW Geplaatst: 23 juni 2006 Geplaatst: 23 juni 2006 Alles is mogelijk, gewoon die opties effe langslopen. 1 ervan mot toch werken. gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-
Thomas2000 Geplaatst: 24 juni 2006 Auteur Geplaatst: 24 juni 2006 Virus scan gaf geen resultaten dus geen problemen. Als ik die specifieke dll laat vervangen door die cfg scan. Moet ik de update weer opnieuw installeren. Als iemand de update al gehad heeft, zou die dan deze file: c:\windows\system32\browseui.dll willen posten dan probeer ik die. Dat is immers een geldige kopie anders had diegene er al last van moeten krijgen... Hoe kan ik ie6 herinstalleren? bij voorbaat dank! Groeten Thomas Rule #1 Good computers don't go down. Rule #2 There is no such thing as a good computer.
djpetit Geplaatst: 25 juni 2006 Geplaatst: 25 juni 2006 Citaat: Hoe kan ik ie6 herinstalleren? bij voorbaat dank! Volgens mij moet dat als volgt gaan, ga naar het configuratiescherm, naar software, windows onderdelen toevoegen/verwijderen, IE verwijderen. Reboot. Nogmaals, maar dan toevoegen (houd de originele Windows cd-rom bij de hand, die kon je wel eens nodig hebben) en klaar . groet, dpetit Rebox 9000HD, DM600; Twinmonoblock(19-23),78 cm Triax wok,Pioneer plasma scherm PDP436PE,Nikon D60,ps3 80 GB,, 9-9-9 getrouwd en trotse Pappa van de mooiste dochter ter wereld !
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen