Gast Geplaatst: 14 december 2001 Geplaatst: 14 december 2001 Klein verhaaltje: Kocht2 maand geleden een home-cinema set van Panasonic... Ging een mooie wereld voor mij open,wat DVD-video betreft maarrrr:Kreeg ik van m'n vrouw de live concert van de Eagles,natuurlijk ook weer heel goed(als je er van houd)...Toen kwam het:stond er een bonus-track bij op,die alleen met DTS was te horen.... Ondersteund de Panasonic DTS niet. Wat kan ik hier nog aan doen?<p>gr hf
Gast Geplaatst: 20 december 2001 Geplaatst: 20 december 2001 je set weggooien en een met dts er op kopen de data transmissie voor dts(1250b/s) ligt drie keer zo hoog als bij dolby digital(380b/s) daarom is dts ook honderd keer mooier dan dolby digital ps. je kan ook kijken of er een dts uitgang op je dvd zit en dan een versterker met dts hier op aan suiten maar dit zal wel niet.
Philips Geplaatst: 21 december 2001 Geplaatst: 21 december 2001 Inderdaad zo snel mogelijk verkopen..want ook films met DTS zijn erg goed.. Nu kan het nog omdat niet iedereen gebruik wil maken van DTS en eigelijk al gelukkig (terecht) met Dolby digitaal. succes Phill Philips dst5816 / Dreambox7000 / Dreambox8000 (image OpenPli)
Aanbevolen berichten