Gast Geplaatst: 26 juni 2006 Geplaatst: 26 juni 2006 Dus als ik het goed versta, kan ik dat wel proberen en zien wat en zien of het lukt! Hoe zit het dan met HD1?? waar meot ik op letten bij aankoop, wat raden jullie mij aan (ik ben geen "freak"maar wil gewoon de zenders ontvangen zodat ik het dure MIXTICS "ne sjot" kan geven
WPW Geplaatst: 26 juni 2006 Geplaatst: 26 juni 2006 Als HD1 van de satelliet afkomt dan is daar geen verschil met -niet- HD kanalen als het om kabel gaat. Andere leden kunnen je wel vertellen wat goede HD ontvangers zijn of even rond kijken/zoeken. gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-
Gast Geplaatst: 28 juni 2006 Geplaatst: 28 juni 2006 Van een collega op het werk (Turk) heb ik vernomen dat hij sat kijkt via een gewone coax! Hij zegt dat de kwaliteit zeer goed is, hij heeft ook geen last van weersomstandiheden om dat hij een Triax van 100cm gebruikt
WPW Geplaatst: 28 juni 2006 Geplaatst: 28 juni 2006 Mja, je kan zelfs kijken met electriciteits snoer. Maar die 100cm triax heeft niets te maken met weersomstandigheden. Hoe groter de schotel hoe minder last je hebt maar geen 1 schotel kan voorkomen dat je een keer uitval hebt bij hevige regen of sneeuw en zo meer. En voor een professional is belden of koka 'gewone' kabel. Met slechte kabel van 5 meter zal je ook weinig merken. gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen