percies Geplaatst: 24 juni 2006 Geplaatst: 24 juni 2006 probleempje.... ik ben thuis bezig met een thomson plasma , de 42wp95. Van dit apparaat valt het beeld vaak weg, en zie dat alleen maar een aantal stippen, (pixels) op het dislpay. Soms kan het ook zijn dat het beeld ok is, om vervolgens weer weg te vallen. Wie kent zo'n fout, of wie is er in het bezit van een schema ? NB intern is het compleet een NEC scherm
percies Geplaatst: 25 juni 2006 Auteur Geplaatst: 25 juni 2006 Ja, er staan een aantal type nummers op, maar weet niet of dit het type van de plasma tv is, of alleen maat het type van het panel. Op het Panel staat model np42b2 MF02, en op de power supply staat 42NH-PDP-4
percies Geplaatst: 25 juni 2006 Auteur Geplaatst: 25 juni 2006 hier uit begrijp ik wel dat je inhet bezit bent van een nec schema ? als dit in pdf formaat is, houd ik me aanbevolen. mischien lijkt e.e.a. een beetje op elkaar.
percies Geplaatst: 25 juni 2006 Auteur Geplaatst: 25 juni 2006 Heb zonet uitgevist dat mijn thomson overeen komt met het NEC model 42MP3 of PX-42VM3. iemand ??
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen