Gast Henri Aalten Geplaatst: 25 juni 2006 Geplaatst: 25 juni 2006 Ik heb een Sat schotel op Phillips 32PF9531/10 LCD TV Het beeld is niet goed scherp. Mijn satontvanger heeft alleen de mogelijkheid van scart of video uit. Heb ik een instelling in mijn tv of sat ontvanger niet goed staan Ontvanger Schotel Topfield 4000 PVR
Gast Geplaatst: 25 juni 2006 Geplaatst: 25 juni 2006 ik ken niet die ontvanger, maar kan je de scart niet in RGB schakelen mits een full connected scartsnoer te gebruiken Bijoux
Gast Henri Aalten Geplaatst: 26 juni 2006 Geplaatst: 26 juni 2006 RGB schakelen mits een full connected gedaan. wordt niet beter. Ook een beteren scartkabel geen verbetering. Er moet dus iets in de instellingen te doen zijn van de satontvaner, en of de Plillips TV.
WPW Geplaatst: 26 juni 2006 Geplaatst: 26 juni 2006 Zoiets? Multi RGB Standard 16:9 Is voor een 32" crt. Scart volledig bedraad. gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-
Gast Henri Aalten Geplaatst: 26 juni 2006 Geplaatst: 26 juni 2006 Zoiets? Multi RGB Standard 16:9 Is voor een 32" crt. Scart volledig bedraad. JA volledig bedraad
WPW Geplaatst: 26 juni 2006 Geplaatst: 26 juni 2006 Je zou de 4000 eens mee kunnen nemen met een opname waar ergens ook z'n lcd staat onder het mom "die wil ik kopen maar...", dan weet je in ieder geval waar het aan ligt. En je kan meteen testen op andere merken, plasma en zo meer. gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-
Gast Henri Aalten Geplaatst: 26 juni 2006 Geplaatst: 26 juni 2006 Heb ik geprobeert, maar de zaken willen het niet op een scherm aansluiten. bang dat er iets stuk gaat !!!!!!
Gast Geplaatst: 26 juni 2006 Geplaatst: 26 juni 2006 kijk even of stel de vraag eens in het Topfield forum. Bijoux
mondial Geplaatst: 26 juni 2006 Geplaatst: 26 juni 2006 over welke kijk afstand hebben we het? is het beeld blokkerig? bij een interlace signaal is het beeld op deze tv bij een kijk afstand van 2 meter of minder altijd minder scherp dan op een crt tv. ik heb dezelfde tv op een topfield pvr 5500 het is helaas niet anders, hoewel ik heb het topfield signaal via een upscaler lopen zodat het beeld op de lcd-tv progressive is dit scheelt aanzienlijk aan de beeld kwaliteit VU+ UNO 4K DVB-C OpenPLi ZIGGO
Gast Henri Aalten Geplaatst: 26 juni 2006 Geplaatst: 26 juni 2006 Kijkafstand 3 m niet blokkerig, maar niet goed scherp. Wat is nu een upscaler?
cornea Geplaatst: 27 juni 2006 Geplaatst: 27 juni 2006 Als je in je menu van je TF schakelt tussen RGB en composiet dan moet je een verbettering waarnemen vooral in de OSD. Gebeurt dit niet dan is of je scartkabel niet goed of je hebt de scart in de verkeerde uitgang van je TF. Rebox 9000 ,triax 88cm 4 x quad LNB.
Gast Henri Aalten Geplaatst: 27 juni 2006 Geplaatst: 27 juni 2006 Ik kan bij mijn Topfield schakelen tussen CVBS - RGB - YUV deze laatste geeft groen beeld. RGB geeft nog het beste beeld. Composiet kan ik niet instellen bij de Topfield 4000 PVR
Gast Henri Aalten Geplaatst: 27 juni 2006 Geplaatst: 27 juni 2006 zijn er mogelijk gebruikers van de Topfield die Composiet in kunnen stellen bij de Topfield 4000 PVR
WPW Geplaatst: 27 juni 2006 Geplaatst: 27 juni 2006 Nee niet als zodanig, je kan alleen spelen met: Tv Type: Multi-PAL-NTSC Video: RGB-YUV-CVBS PAL: PAL G-I-K Er zit wel een composiet aansluiting op. Waarschijnlijk is yuv voor composiet. gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-
Jurr Geplaatst: 27 juni 2006 Geplaatst: 27 juni 2006 Citaat: ik heb dezelfde tv op een topfield pvr 5500 het is helaas niet anders, hoewel ik heb het topfield signaal via een upscaler lopen zodat het beeld op de lcd-tv progressive is dit scheelt aanzienlijk aan de beeld kwaliteit Wat voor type upscaler gebruik je? De RGB scart op de Hyundai 42" plasma die ik hier heb staan doet het ook niet al te best als ik het vergelijk met component. Nu zag ik dat je upscalers hebt vanaf 130 euro los, AV receivers met ingebouwde scaler rond 1500 euro en de professionele spullen van duizenden euros.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen