Ga naar inhoud


Internet via de KPN


ArsLP

Aanbevolen berichten

Ik heb KPN er juist uit getrapt gewoon omdat ze te duur zijn tov. andere providers.(internet werkte wel altijd prima)

Wanadoo klinkt mooi, maar ik heb ISDN2 en al hun snelle verbindingen lopen alleen via analoge lijnen.

Daarom ben ik overgestapt naar Tiscali 4 MB verbinding het eerste half jaar 9,95 en daarna 19,95 en zowel op analoog als ISDN2 beschikbaar.

 

Bellen je ouders weinig dan zouden ze kunnen overwegen om over te stappen op belbudget dit samen met bijv deze tiscali T4 verbinding kost dan het eerste half jaar 20 euro en daarna 30 euro.

 

Kijk uit met internetverbindingen incl. telefonie vaak wordt er geschermd met gratis bellen ed. maar helaas blijkt achteraf dat je per gesprek wel een starttarief betaald of gratis bellen alleen voor de eigen regio en daarbuiten is het net zo duur of nog duurder dan via KPN oid.

 

Ook heb je altijd nog de fysieke kabel van KPN nodig en dat kost ook altijd nog 9,95 per maand dan kun je voor het zelfde geld ook belbudget nemen.

Dit heeft tevens als voordeel dat als je later besluit om toch weer via KPN te gaan bellen je dan ook geen 45 euro inschrijfkosten kwijt bent.

 

 

 

suc6

 

Gerrit B

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites


Zal wel niet maar dat zijn ze bij de kpn ook niet.Het netwerk van kpn is wel stabiel en of dat van Tele2 ook gezegd kan worden weet ik nog zo net niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tele2 heeft verstopt in zijn factuur de kosten voor de telefoonlijn zitten (is afgekocht bij KPN). Op zich leuk dat je maar van 1 een factuur krijgt, maar wil je terug naar KPN dan moet je eerst weer inschrijfkosten betalen.

Uiteraard wordt daar door Tele2 met geen woord over gesproken.

Maar lijkt me wel iets om rekening mee te houden

 

suc6

 

Gerrit B

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...