Ga naar inhoud

[TF5000PVR] Timeshifting vervalt bij stoppen programma

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo,

wij maken gebruik van timeshifting op de Topfield 5000. Alleen lopen wij tegen het probleem dat de timeshifting eruit knalt zodra de zender stopt met zenden.

Als eerste programmeren we een opname die we later willen gaan bekijken met timeshifting. Alleen zodra de tijd komt dat de zender uit de lucht gaat stopt de timeshifting ook. Wie kan mij helpen om dit probleem verholpen te krijgen.

Topfield 5000 PVR 120Gb

Roosjes

Geplaatst:

Volgens mij heb je het probleem dat de uitzending naar het live beeld gaat zodra de opname stopt. Dit kan verholpen worden door de Bleuline tap te installeren. Deze bemerkt dat de opname stopt en zet dan een markering neer op de plek waar je aan het kijken bent. Zodra de topfield de opname gestopt heeft (waar die klaarblijkelijk even live voor moet) schakelt de bleuline tap weer terug naar het deel van de opname waarnaar je aan het kijken was.

TF5500PVR (Fw aug-07)HD: WD2500AVJB; X-cam Orion. Taps: 3PG, QuickJump, Mediamanager, Nicedisplay, Quicktimer;

2e ontvanger: Sony KDL-26EX555 met Aston 1.07 (Fw 2.26); Schotel: Triax TDS Ø 64cm met CD DUO LNB quad ;

Geplaatst:

De markering wordt door de Topfield zelf gezet zodra de opname afloopt. Dus ook zonder de Blueline tap kan je de opname weer starten en direct naar de markering springen.

Geplaatst:

Inderdaad erg irritant dat de ontvanger bij het beeindigen van de opname terug springt naar het live beeld tijdens het kijken met de timeshift.

Volgens mij komt dit voor met de laatste firmware versies. Het was mij met eerdere versies nog nooit opgevallen en voor zo ver ik me herinner liep de timeshift altijd gewoon door aan het einde van de opname.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen