MySat Geplaatst: 27 juni 2006 Geplaatst: 27 juni 2006 Ben op zoek naar mensen met ervaring met dit schema. Lukt me nog steeds niet om te communiceren met mijn auto (check OK, reset bus OK, en dan begint het wachten ipv binnenkomen data), terwijl ik wel kan inloggen met terminal op mijn ELM323... Is er iemand die me op weg kan helpen... ?????? Bvd Niks is geheim in deze wereld, ik weet alleen soms niet waar of van wie ik de juiste informatie kan krijgen +++ 4 x VU solo SE / T90 / 7 Quad LNB's / OpenPli / Latest Oscam / Raspberry / Strong SRT7404 (op de plank voor de jaarlijkse update ) +++
Klep Geplaatst: 30 juni 2006 Geplaatst: 30 juni 2006 Hallo Wat voor Software gebruik je. Het werkt alleen met Scantools Gr Hans
mr|repel Geplaatst: 3 juli 2006 Geplaatst: 3 juli 2006 In de electuur heeft ook een andere gestaan , op basis van de MobyDic chip. Deze is multiprotocol en voor iedere auto bijna te gebruiken. Ook is hier veel leuke software voor te krijgen. Heb hem zelf ook gehad om mee te spelen. Leuk software tooltje is digimoto Greetz Mr|Repel There are 10 kinds of people in the world Those who understand binairy and those who don't
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen