Gast Geplaatst: 28 juni 2006 Geplaatst: 28 juni 2006 Dag Satters, Ik heb onlangs mijn Aston Xena 1700 onder het stof gehaald omdat ik eindelijk mijn favoriete zenders kan kijken via de satelliet (ik heb een abonnement genomen op TV Vlaanderen). Dit heeft enkele dagen (iets meer dan 1 week) goed gewerkt maar nu heb ik ineens problemen. Eerst was mijn LNB kapot dus die dan maar vervangen door een nieuwe, daarna weer een dag ofzo goed beeld gehad maar sindsdien kan ik enkel nog zenders ontvangen die Horizontal gepolariseerd zijn. Als ik bijv. naar Discovery Channel kijk heb ik geen enkel probleem, maar als ik één, VTM, VT4, ... wil kijken krijg ik steeds de foutmelding "Bad Quality Signal". Ik heb al vanalles geprobeerd, ik denk niet dat het aan de LNB ligt want ik heb een andere receiver (die ik geleend had) aangesloten en deze werkt wel goed. Aston Support heeft ook al enkele dingen geadviseerd maar niks blijkt te helpen (factory reset en LNB instellingen nagekeken, de spanning op de input gecontroleerd want dat moet bij Horizontal ong. 18 volt zijn en bij Vertical zo'n 13volt). bij het opnieuw inladen van de kanalen (automatic channel search) worden ook enkel de zenders gevonden die in Horizontal zijn. Is er iemand met een Aston Xena of Samba dit dit probleem herkent en/of me kan helpen om dit probleem op te lossen ? Patrick
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen