Gast Geplaatst: 20 mei 2002 Geplaatst: 20 mei 2002 Wie heeft er ervaring met een programma dat een DVD DIRECT naar een DVD+RW kan copieeren?
Gast Geplaatst: 3 juni 2002 Geplaatst: 3 juni 2002 Het probleem is vaak wel, dat de inhoud van een dvd de 4,7 gig overschreidt. Met welk programma kun je selectief (bijv. alleen de hoofdfilm) kopieren van dvd naar dvd +rw?
Gast Geplaatst: 9 juni 2002 Geplaatst: 9 juni 2002 Dit zal moeilijk worden, omdat de hoofdfilm vaak groter is dan 4.7, een orinale DVD is dubbel layer. Het beste is om er een VCD van te maken, je lever wel wat kwaliteit in, maar dan past hij er wel op. Het beste kan je hiervoor Sonic DVD gebruiken kan je er ook nog een start menu bijmaken. Succes,
Gast Geplaatst: 10 juni 2002 Geplaatst: 10 juni 2002 Bij de HP dvd rewriters zit een programma waarmee je multi layer DVDs mee kunt copieren. Duurt wel een eeuwigheid maar werkt perfect. Zelf heb ik die tool niet (heb geen dvd brander), komt van horen en zeggen.
Bigfoot Geplaatst: 10 juni 2002 Geplaatst: 10 juni 2002 Kun je zomaar films van DVD kopieeren dan? Ik dacht dat daar een beveiliging op zat.
Gast Geplaatst: 10 juni 2002 Geplaatst: 10 juni 2002 Er zal om DVd's te kopieren best wel zo'n progje zijn als clone c.d voor het kopieren van beveilige c.d's. Misschien dus Clone DVD..?? gr,
Gast Geplaatst: 10 juni 2002 Geplaatst: 10 juni 2002 Hoi Marchel, Ook dat prgramma van HP maak er een VCD van, kan ook niet anders. Bijvoorbeeld de DVD van Artificial Intelligence is ongeveer 6 GB en die krijg je echt niet op een 4.7 schijf. Betreft Bigfoot: Alles is tegenwoordig beveiligd, Maar met een stift of programmer kom je tegenwoordig al een heel eind. (Geintje) Kijk bijvoorbeeld naar de beveiligde CD's met het software programma Audio Grabber krijg je ze wel op de harde schijf.
Gast Geplaatst: 10 juni 2002 Geplaatst: 10 juni 2002 Bigfoot, -1-Je kan met DCSS de beveiliging van een DVD omzeilen. Ik kan het verkeerd hebben maar het is dacht ik bij toeval door een Noor ontdekt die er later ook voor is veroordeeld omdat hij het bekend gemaakt heeft, hij zocht iets anders maar ondekte de DVD-beveiliging. -2- Macrovision is inmiddels ook gekraakt en ook die DVD-beveiliging is dus om zeep geholpen zodat het copieren van DVD's kinderspel is. Wil je echt 1 op 1 omzetten dan kan je beter effe wachten tot de dvd-recorders wat goedkoper worden. suc6 Chevy.
Gast Geplaatst: 10 juni 2002 Geplaatst: 10 juni 2002 heb nog geen dvd to dvd copy programma's gezien wat het er dicht bij komt is ifoedit. Werkt mooi dvd met menu etc alleen zit je nog met probleem dat dvd+rw 4,7 gb is en films vaak 9. Kijk eens bij de guides van doom9.org daar staan allerlei tips om een dvd te copyen. maar het is geen eitje
Gast Geplaatst: 10 juni 2002 Geplaatst: 10 juni 2002 Je kan een dvd toch gewoon naar je harde schijf zetten (bijv.smartrip)en dan met een brandprogramma (bijv.Nero)weer als dvd branden, of word ik nu gek? Als je dan alle bestanden die je niet nodig hebt weglaat (div.talen,extra's,ondertitelingen etc)en alleen de film met de nederlandse ondertiteling neemt past het misschien wel op een 4.7 gig sschijfje. Chevy <small>[ 10-06-2002, 23:32: Bericht gewijzigd door: chevrolet ]</small>
-= [ Appien ] =- Geplaatst: 10 juni 2002 Geplaatst: 10 juni 2002 Die Noor was bezig met het ontwikkelen van een Linux DVD player. En dat moet je natuurlijk weten hoe de beveiliging werkt. Dankzij Xing DVD zijn ze daar achter gekomen (door een foutje in de software)
Gast Geplaatst: 10 juni 2002 Geplaatst: 10 juni 2002 Die beveiliging in een DVD is toch de Macrovision? Zo ja,daar is genoeg over te vinden op het net hoe jij die kunt omzeilen . Trouwens op de oosterse markt zijn gecopieerde(wel geperste)DVD's in de handel. Op zo'n schijfje kan precies een speelfilm met ondertiteling. Dus er MOET en redelijk makkelijke manier zijn om DVD's,met film,te kopieeren. gr,
Gast Geplaatst: 10 juni 2002 Geplaatst: 10 juni 2002 Hoi allemaal, Wat je ook probeer een dubbel layer DVD van tussen de 6GB to 9 GB krijg je niet gekopieerd naar 4.7 GB Het is mij ooit gelukt om een DVD van Pieter Post (kinderfilm) 1 op 1 te kopieren omdat hiermaar een half uur video opstaat en dat was inc menu en 2 verschillende audio tracks ongveer 2.1 GB Tevens nam hij vrolijk de Macrovision codering mee, want deze heeft geen invloed bij een 1 op 1 kopie, alleen waneer men hem kopieer naar een video recorder, maar daar zijn weer apparaatjes voor te koop die er tussen de DVD en Videorecorder moeten. Voor de DVD van Artificial Intelligence deze heb ik eerst geript naar HD en vervolgens om laten rekenen naar Video CD, zelf dan moet je denken aan een bestand van 1.6 GB Betreft de drie wijzen van de oosterse markt daar in het oosten hebben ze echte spulletjes om te kopieren, maar ja dat begin te lijken op Mafia.
Gast Geplaatst: 10 juni 2002 Geplaatst: 10 juni 2002 @D.J.H.A.N.Z, Met oosterse markt bedoel ik die lui die op o.a computerbeurzen DVD's verhandelen die in Azie gefabriceerd worden. Dat zijn ook wel mafia praktijken, maar ik haalde het alleen aan om aan te geven dat er toch een manier zou kunnen bestaan om een komplete speelfilm op een DVD-R te zetten. Maar mij lijkt dat,wat Chevrolet al zei,je de belangrijkste bestanden zoals het filmbeeld en de nederlandse ondertiteling op je HD zet en daarvanaf die DVD-R volbrand dat je dan al een eind in de richting zit. Die aziatische DVD's bevatten dat ook alleen maar,en dat op een 4.7G schijfje. gr,
Aanbevolen berichten