Gast Henri Aalten Geplaatst: 28 juni 2006 Geplaatst: 28 juni 2006 Werkt de Linksys WMP54G met de Experia Box KPN? En werkt dit dan met een snelheid van: 406.8 KByte/sec? Wat is de maximale snelheid van die Lynksys kaart? met de goede beveiliging? Ik laat een KPN monteur morgen de zaak monteren, en aansluiten. Maar doet die monteur ook de zaak installeren met de Lynksys WMP54G? zet zelf van te voren die kaart in de computer.
-= [ Appien ] =- Geplaatst: 28 juni 2006 Geplaatst: 28 juni 2006 Ja hoor, je kan gewoon de WPA key invullen en draaien maar. Je krijgt er ook een Siemens USB Wifi adapter bij.
Gast Henri Aalten Geplaatst: 28 juni 2006 Geplaatst: 28 juni 2006 in plaats van die Siemens USB Wifi adapter wil ik de Linksys WMP54G PCI kaart gebruiken. En werkt dit dan met een snelheid van: 406.8 KByte/sec? Ik laat een KPN monteur morgen de zaak monteren, en aansluiten. Maar doet die monteur ook de zaak installeren met de Lynksys WMP54G? zet zelf van te voren die kaart in de computer.
Gast Henri Aalten Geplaatst: 28 juni 2006 Geplaatst: 28 juni 2006 En hoe zit het met mijn snelheid van internet, kan deze combinatie 406.8 KByte/sec? deze snelhied aan?
-= [ Appien ] =- Geplaatst: 28 juni 2006 Geplaatst: 28 juni 2006 Ligt uiteraard aan je abbo soort (de experia is gewoon 54 Mbit, dus daar zal het probleem niet zitten)
Gast Henri Aalten Geplaatst: 29 juni 2006 Geplaatst: 29 juni 2006 Ik laat een KPN monteur vandaag de zaak monteren, en aansluiten. Maar doet die monteur ook de zaak installeren met de Lynksys WMP54G? zet zelf van te voren die kaart in de computer.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen