Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik ben in bezit van een Hiteker-BI-600-E .

Ik heb hier een aantal geperste DVD's waar 50 MP3 albums opstaan, ik kan ze alleen niet afspelen op mijn DVD-speler.

Krijg constant de melding "no disc" .

Weet iemand mischien een trukje, net zoals in een eerder topic vermeld stond over DVD-spelers regio vrij maken,om die DVD's toch af te kunnen spelen.

Mocht dat niet kunnen op mijn apparaat, weet dan iemand een stand-alone DVD-speler die het wel kan?

gr,

• Reacties 36
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatst:

Ik ben bang dat het niet gaat, en denk dat ik al wel weet welke dvd's jij hebt. En het komt doordat de dvd speler een dvd medium ziet waar computer data is opgebrand en daar kunnen de dvd spelers niet tegen ze moeten namelijk een dvd medium zien met dvd informatie erop anders gaat het niet. er zijn een paar spelers die het wel kunen maar welke dat zijn geen idee.

Geplaatst:

Jij zei toch dat hij regiovrij was heb je dat ook kunnen zien in het menu ?Maar het heeft volgens mij niets te maken met de regiocode misschien aan de persing van cd

Geplaatst:

Ik heb dat apparaat regiovrij gekocht.App is origineel regiovrij te koop.Ik weet dus niet of er "verborgen funkties" in het menu staan.

Mocht iemand dat weten,dan laat het me ff a.u.b weten.

Die mp3 DVD's van de collega-makers van Twilght, Crazy Bites e.d worden door maar een aantal DVD spelers herkend,misschien zou die van mij er een zijn???

gr,

Geplaatst:

Antonieq,

Het wel of niet afspelen van MP3 heeft niets te maken met de regio van je speler.

De regio instelling is bedoeld ter bescherming van de DVD handel: bijv. DVD's die je in de USA koopt kan je dan niet op een speler uit Europa afspelen, op een regiovrije speler kan dat dus wel

Het niet kunnen afspelen heeft met het bestand op de disk te maken.

MP3 is een formaat dat jouw speler niet aankan

net als bijv. divx (videoformaat), en nee, een

truc is er niet.

Als je een Revoy had gekocht dan had dat wel weer gekunt maar ja,.. die heb je niet.

Over het algemeen zijn de zegmaar onbekende merken

regiovrij en kunnen ook vaak MP3 aan omdat deze fabrikanten "schijt" hebben aan de door grote jongens (sony,philips,panasonic)gemaakte afspraken.

Sterkte.

Chevy.

Geplaatst:

Hoi,

Chervolet bedoel jij dat je met een REVOY dvd-speler ook DivX kan afspelen of begrijp ik dat verkeerd !!!!!

Ik las namelijk 2 topic's terug dat er nog iemand was die beweerde dat hij DivX kon afspelen in zijn "onbekende" dvd-speler maar hij was niet echt duidelijk..

Maar goed als het waar is zou dat wel NICE zijn.

PS: onder DivX bedoel ik dus AVI en geen VCD mpeg

Groeten,

NiElZ

Geplaatst:

@Nhel11,

Misschien inderdaad wat onduidelijk maar nee ook mijn Revoy speelt geen Divx (avi) bestanden, wel MP3.

Zover ik weet is er geen DVD speler, op de zelfbouw van het blad C'T na, die Divx afspeelt, maar ik kan me vergissen, ik ken ze in iedergeval niet.

Chevy

Geplaatst:

Chevrolet,

dar een DVD speler die MP3's afspeeld niets heeft te maken met wel of niet egio vrij zijn dat weet ik.

Maar mij gaat het erom dat ik DVD's heb ,die ik via een bepaald circuit verkregen heb,waar 50 komplete albums opstaan en die door somige merken DVD-spelers afgespeeld zouden kunnen worden.

Mijn speler ondersteund MP3, de ddor mijzelf gemaakte MP3 cdr's worden zonder een enkel probleem afgespeeld.

Mijn vraag is dus, weet iemand of er via het verborgen menu van de Hiteker-bi-600-e een mogelijke instelling is die die DVD's kan uitlezen.

Het antwoord van Belec2000 is al een antwoord waar ik iets mee kan, maar ik hoop nog steeds dat iemand mij hier verteld dat mijn apparaat via een instellingsverandering ook "snapt" dat er mp3 c.d in z'n binenste zit.

gr,

Geplaatst:

Antonieq,

Heb die Hiteker eens opgezocht (ook zo'n alles speler) en die zou inderdaad ook MP3 aan moeten kunnen, ik heb dus geen idee wat er mis is.

Als je de schijf in je peecee stopt wat voor bestand geeft die dan aan?

Chevy.

Geplaatst:

Het schijnt inderdaad een probleem te zijn voor de meeste DVD spelers, dat ze mp3s op een dvd schijfje niet kunnen aflezen. Het probleem kan verholpen worden, door een firmware update.

Succes

Geplaatst:

@RA,

als jij soms weet waar ik die firmware voor de Hiteker kan vinden???

@Chevrolet, MP3's op een c.d is geen enkel probleem, maar wel op een DVD dus....

gr,

Geplaatst:

Antonieq,

Wacht nou 's effe. Heb je MP3 bestanden op een DVD

schijf gebrand, zo'n schijfje van 4,2 GB?

Dus niet 700- of 800 Mb, nee echt een DVD?

Chevy.

Geplaatst:

De revoy kan dat absoluut niet aan een dvd met MP3 van de heren twilight !!!!!! Ik heb horen zeggen dat een cyberhome deze dvd met MP3 bestanden wel kan lezen. Dit ga ik zondag avond proberen en zodra ik meer weet horen jullie het. Mijn dvd-speler (divido) speelt veel af maar kan ook niet overweg met de dvd met MP3 bestanden. En nogmaals dat komt omdat deze een dvd met computer data niet herkend, maar wel een dvd met Filmdata zoals een dvd film. Dus het kan inderdaad zijn dat het doormiddel van een firmware aangepast kan worden zodra deze "norm"in de firmware wordt gebruikt. Want het is een dvd met computer data.

Zodra ik meer weet van cyberhome laat ik dat hier wel horen.

Geplaatst:

@chevrolet.

Ik heb het echt over een DVD van 4,3 GB...

Er zijn van die underground bedrijven die kant en klare DVD's leveren met 50 komplete MP3 albmus in de 192kbp/s kwaliteit met hoesjes en brandprogramma.Iedere 6 weken komt er een niuwe van deze serie uit.Ik heb nu net deel 11 ontvangen.Ze worden onder de naam MP3collection verkocht,voor variabele prijzen per leverancier(tussenpersoon).

gr,

Geplaatst:

mischien dat je dvd speler die gebrande dvd niet ondersteunt

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.