Newbie Geplaatst: 29 juni 2006 Geplaatst: 29 juni 2006 Wie kent een goede text editor die gratis in gebruik is, vrij klein is en bijvoorbeeld met kleuren HTML opmaak code ed kan weergeven... Ik gebruik textpad 4.7.3 al texteditor, deze moet minstens vergelijkbaar zijn... *** Humax 5400Z Loader H2.08 TOH 3.4_HoT EMU 10.0 Triax 110 STAB 120HH ***
Morgothzz Geplaatst: 29 juni 2006 Geplaatst: 29 juni 2006 PSpadEditor is een hele goede en nog freeware ook. Regards 'Life Is A Joke'
ericb Geplaatst: 30 juni 2006 Geplaatst: 30 juni 2006 Nog eentje die je kunt proberen: Context Eric Only those who know the secret can read a stream of bytes
Psychosammie Geplaatst: 30 juni 2006 Geplaatst: 30 juni 2006 Kijk eens op Torry. Dit is een site voor Delphi programmeurs. Daar vindt je dus programmer editors. En die ondersteunen ook HTML. Let even op de codering. FW is freeware. Context staat daar ook bij. Resistance is futile you will be assimilated Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790) Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!
WPW Geplaatst: 30 juni 2006 Geplaatst: 30 juni 2006 Crimson editor gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-
Gast Geplaatst: 30 juni 2006 Geplaatst: 30 juni 2006 Ik gebruik al jaren 'NoteTab' de 'light' versie is nog steeds freeware, maar hoelang nog?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen