Gast Geplaatst: 30 juni 2006 Geplaatst: 30 juni 2006 Hallo, Na doorslag casacade van lijtrafo naar massa gr2.2,...heb ik deze trafo vervangen. Tv geeft weer beeld en geluid maar de witte vlakken of hoge contrast overgangen strijken uit naar rood. ...(flare) Wie heeft er een idee waar ik dit moet zoeken..? Gr Eric
Jan Ambers Geplaatst: 30 juni 2006 Geplaatst: 30 juni 2006 Instelling G2 spanning nakijken, onderste potmeter op je THT-trafo
Gast Geplaatst: 30 juni 2006 Geplaatst: 30 juni 2006 Jan, Heb ik gedaan maar het probleem blijft betaan ook al draai ik de g2 bijna helemaal terug tot het beeld bijna donker is... Gr Eric
percies Geplaatst: 30 juni 2006 Geplaatst: 30 juni 2006 controleer de 200 volt naar je beeldbuisrpint toe. denk dat deze nu 148, i.p.v. 200 is. moet dan eergens een weerstand defect zijn
gps Geplaatst: 2 juli 2006 Geplaatst: 2 juli 2006 Ik heb hier ook een gr2-2 en onlangs ook lijntrafo stuk. Op de print zijn er 2 mogelijkheden om de lijntrafo te plaatsen. Bij mij zat de grote erin met de aansluitingen in het vierkant maar de trafo die ik ontving was de kleine met de aansluitingen in het rond. Nadat deze erin zat had ik hetzelfde probleem. Ik toen de andere besteld zoals er uit kwam en toen was alles weer OK.
Gast Geplaatst: 6 juli 2006 Geplaatst: 6 juli 2006 200 volt gechekked en is ok, lijntrafo zou ook ok moeten zijn is rond model zoals er in zat. Type wat ik geplaatst heb is hr7299 dus zou ok moeten zijn?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen