Ga naar inhoud


is de 2211 zelfde als 2210 vanbinnen?


Gast

Aanbevolen berichten

is de 2211 zelfde als 2210 vanbinnen?

Lees dat de 2210 werkt met smartwi , maar lees nergens iets over de 2211 , deze wil ik namelijk kopen voor slaapkamer........, zou balen zijn als de 2211 er niet op werkt

Thx

Link naar reactie
Delen op andere sites


In het geval van de Smartwi, zou ik hem niet op internet kopen maar in de winkel om de hoek.

Vraag meteen of je hem terug mag brengen als hij niet lekker werkt op jouw tuners.

Kost misschien 15 euro meer, maar het scheelt je een hoop gedoe als hij weer retour winkel moet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Welke firmware versie van Smartwi heb je gebruikt voor de 2211?


Ik moet nu zeggen dat het NIET goed loopt! dan weer een dag gaat het goed , dan zegt hij weer dat er geen kaart in zit. Kloote dus..........als je de 2211 een paar keer uit en aan gehad heb , komt hij ook vaak met "steek kaart erin"
firmware versie heb ik inmiddels vele van gebruikt , van de 1.218-6db , -12db tot de nieuwste toe .......ik weet het niet meer eigenlijk (wordt er wel moedeloos van dat smartwi), heb een humax 5400 met 1.07 cam en een philips 5816 , deze werken wel op de 1.218-12db.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 jaar later...

Ook hier 3 apparaten met een Smartwi, Philips DVR 7005, Strong 6850 en een Philips 2211.

Op de eerste twee probleemloos maar op de Philips 2211 soms problemen. Mijn ervaring met de 2211 en SmartWi is dat je na het opstarten en niets doen soms wel 30 seconden moet wachten voor er gedecodeerd wordt, soms helpt het als je het SmartWi kaartje lichtjes beweegt.

Lukt niets meer dan gewoon de decoder een minuut van de stroom halen en weer aansluiten.

Tegenwoordig echter staat de decoder gewoon 24 uur per dag aan om genoemde problemen te vermijden.

Loewe Led TV individual 40 met Harddisk en Samsung Led UE40C6700 (Beide DVB-S2)

Triax 78 met Duo Quad LNB (Schotel -> TV's 4x 35 meter Koka 799)

Settopbox / HD Pakket CanalDigitaal

Kabel TV (Starter) via UPC

Glasvezel via KPN, Internet 50/50 plus Bellen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...