Gast Geplaatst: 1 juli 2006 Geplaatst: 1 juli 2006 Gisteravond een viertal programma's opgenomen. Een aantal tegelijkertijd. Na afloop van de laatste opname geswitched naar de pvr-lijst. Op dat moment ging alles in slow-motion. De opgenomen programma's stonden in de lijst. Al viel het me op dat 1 programma in vele stukjes er op stond. Ik kon dit niet goed bekijken omdat er nauwelijks reactie was op de afstandsbediening. Er werd geen info van de programma's weergegeven (satelliet / zender, opname duur / bestandsgrootte, datum en tijd). Ik heb de ontvanger uit gezet. Ook met de knop aan de achterzijde. Nadat ik opnieuw had opgestart waren de opgenomen programma's niet meer in de lijst zichtbaar. Voor de rest was alles weer ok. Dit was me een lange tijd niet meer overkomen. Om nauwkeuriger te zijn, sinds 18 april. Toen heb ik software versie 1.0.8 geinstalleerd. Daarvoor had ik dit probleem regelmatig. Weet iemand waardoor dit wordt veroorzaakt. Hoe kan ik dit in de toekomst voorkomen? Bootversie 1.10 EPLD versie 0.11 s/w 1.0.8 db 1.0.3
demanke Geplaatst: 1 juli 2006 Geplaatst: 1 juli 2006 Vorige week ongeveer hetzelfde gehad. Omdat de EPG niet juist werkt. Heb ik de schakelaar achterop uitgezet. Voor deze actie had meerdere films op de HD staan met ± 30% schijfgebruik. Daarna nog 2 films leesbaar en 78% schijfgebruik. Nam tevens niet meer op. Op de PC aangesloten waren er wel meerdere films zichtbaar maar 40 Gb niet. Met geen enkele verkenner iets te vinden op de schijf. Op het eind maar geformateerd. Nu werkt alles weer. Homecast HS 8100/echostar pvr 5020/archsat 1x duo inderto lnb/1x alps lnb/aston 1.07/mediagard module/Canaldigital module. astra1,2,3/hotbird/eutelsat/nilesat/hispasat/atlanticbird1,2,3/
Gast Geplaatst: 1 juli 2006 Geplaatst: 1 juli 2006 In de laatste Beta, werd aanbevolen om de harddisk te formatteren. Gewoon altijd doen en zeker als het filesystem is aangepast. Zelf heb ik nog geen fouten kunnen ontdekken in opnames.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen