Newbie Geplaatst: 3 juli 2006 Geplaatst: 3 juli 2006 Ik wil een softwarematige printer die diverse formaten kan aanmaken (van pagina's die je bijv. niet kan kopieren ed.) Liefst afdrukbaar naar een makkelijk bewerkbaar formaat zoals Word of HTML/XML. Ik heb reeds een PDF "printer" werkt perfect maar die pdf kan ik niet 123 bewerken. *** Humax 5400Z Loader H2.08 TOH 3.4_HoT EMU 10.0 Triax 110 STAB 120HH ***
Newbie Geplaatst: 4 juli 2006 Auteur Geplaatst: 4 juli 2006 Hmm op zich een veelbelovend pakket, echter hij maakt er wel een zootje van pdf's, wat ik meer zoek is een editor die of pdf's zoveel mogelijk intact laat qua layout maar waar ik wel gewoon in kan wijzigen als in een document of iets dat pdf's (of mdi formaat van MS zelf)zonder de layout te verminken om kan zetten naar een (Word of HTML/XML) document. Ik gebruik nu een PDf printer die maakt prachtige pdf's aan die zelfs veel kleiner zijn als adobes pdf generator. Is een shareware product wel onbeperkt gratis te gebruiken. CIB PDF brewer, werkt perfect om overal uit PDF's te maken, zelfs uit CAD paketten. *** Humax 5400Z Loader H2.08 TOH 3.4_HoT EMU 10.0 Triax 110 STAB 120HH ***
Newbie Geplaatst: 4 juli 2006 Auteur Geplaatst: 4 juli 2006 Kun je daarmee PDF's bewerken of afdrukken in andere formaten dan PDF, ik begrijp niet waarom er tientallen pdf printers zijn maar geen enkele Word of XML printer of werkt dit niet zo eenvoudig? *** Humax 5400Z Loader H2.08 TOH 3.4_HoT EMU 10.0 Triax 110 STAB 120HH ***
Pionewbie Geplaatst: 4 juli 2006 Geplaatst: 4 juli 2006 Kijk eens naar: LEADTOOLS ePrint ER is een 30 dagen trial versie beschikbaar.
Gast Geplaatst: 5 juli 2006 Geplaatst: 5 juli 2006 Citaat: Kun je daarmee PDF's bewerken of afdrukken in andere formaten dan PDF, ik begrijp niet waarom er tientallen pdf printers zijn maar geen enkele Word of XML printer of werkt dit niet zo eenvoudig? Met deze printerdriver (PDF Creator) kunt u vanuit eender welke applicatie Adobe Acrobat-bestanden aanmaken.Het enige wat u hiervoor moet doen, is de optie om af te drukken selecteren in de applicatie en vervolgens PDF Creator als uw printer kiezen. Deze oplossing biedt een hele reeks opties, zoals de mogelijkheid om PDF-bestanden met een wachtwoord te beveiligen, zodat niet iedereen de documenten kan afdrukken,kopiëren ok wijzigen....bovendien is deze applicatie gratis !!!
Newbie Geplaatst: 5 juli 2006 Auteur Geplaatst: 5 juli 2006 Big John, bedankt voor je antwoorden maar ik heb dus een "printer" nodig die anders dan PDF kan aanmaken bijvoorbeeld WORD of XML documenten. PDF kan ik al aanmaken maar die kan ik niet bewerken, ik kan naturlijk kopieren en plakken maar dan gaat de layout niet mee. *** Humax 5400Z Loader H2.08 TOH 3.4_HoT EMU 10.0 Triax 110 STAB 120HH ***
Gast Geplaatst: 5 juli 2006 Geplaatst: 5 juli 2006 Ik weet dat er sofware matige oplossingen zijn om PDF-documenten terug om te zetten naar 't originele document (word bvb.)...dan moet je ff googlen naar pdf converters bvb...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen