Hendrik007 Geplaatst: 3 juli 2006 Geplaatst: 3 juli 2006 Heb je niet toevallig een multimeter liggen waarmee je de "a" kan door meten? Het kan trouwens ook gewoon een schakel-aansluiting zijn die alleen aan en uit geschakeld kan worden, dus niet gedimt. Kun je de dimmer indrukken? Zoja klikt die dan? Groeten, Hendrik Dreambox 7025+ Dreambox 800HD PVR 80cm op DiSEqC H-H motor 70cm op 19,2 en 23,5 oost
gerrit B Geplaatst: 3 juli 2006 Auteur Geplaatst: 3 juli 2006 ik ben er ondertussen uit op de 2 x L kun je schakeldraden van een wisselschakelaar aansluiten de fase wordt dan op de P van de wisselschakelaar aangesloten. op de pijl met ~ wordt de lamp aangesloten. de nul wordt geheel niet op de dimemr aangesloten maar gaat rechtstreeks naar de lamp de A is een geschakelde uitgang welke maximaal 100mA kan leveren voor ?? (ik denk een electronische trafo) bedankt voor jullie hulp Gerrit B 1181361-225TDE.pdf zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen
Pionewbie Geplaatst: 3 juli 2006 Geplaatst: 3 juli 2006 Die A aansluiting is dan waarschijnlijk om slave units aan te sturen.
bromtol Geplaatst: 3 juli 2006 Geplaatst: 3 juli 2006 ja, inderdaad (en een beetje laat). bromtol mij zie je hier niet meer posten, hoewel ik me soms erg in moet houden.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen