Gast Geplaatst: 3 juli 2006 Geplaatst: 3 juli 2006 Hi, Ik heb een Benq LCD scherm waarop op de rgb ingang een dvd homecinema set (sony davsc8) en een dreambox aangesloten heb. Op de dreambox is alles prima op de rgb ingang maar sluit ik de dvd aan en speel ik een film af dan krijg ik nu en dan boven in beeld een groene waas, zet ik daarintegen de sony homecinema terug op composiet dan is die waas weg, ligt dit aan de set zelf of de kabel? Heb al nieuwe volledig geconnecte kabels geprobeerd maar het probleem blijft bestaan. Wie weet raad???
satmarc Geplaatst: 8 juli 2006 Geplaatst: 8 juli 2006 Hoe heb je de sony aangesloten, op een aparte aansluiting op je BENQ ? Zolang mijn baas denkt dat hij goed betaalt, doe ik net alsof ik hard werk.
EmQu Geplaatst: 13 juli 2006 Geplaatst: 13 juli 2006 Je moet je dvd homecinema set op breedbeeld zetten. Dat hielp bij mij om de groene waas weg te krijgen. ...
t161849 Geplaatst: 13 juli 2006 Geplaatst: 13 juli 2006 Ook een waas gehad, bij mij paars/rode waas bij RGB. Oorzaak lag in een slechte scart kabel/stekker. Na vervanging door een ander excemplaar was het probleem verholpen. Je hebt al andere kabels geprobeerd, probeer eens een andere scart uitgang, of toch even door de configuratie van je dvd speler controleren. ------------------------- m.v.g. Roy ------------------------- Topfield TF7700HSCI, TF5500PVR; TF3000CIPRO; 99cm Funke schotel met stab HH100; 80 cm schotel; Mastera III en veel overbodige cams en cards
harleyke Geplaatst: 15 december 2006 Geplaatst: 15 december 2006 ik heb een homecinema aangesloten in de scartuitgang vcr van de dreambox,ook een groene waas, zou dat de oorzaak kunnen zijn, gr.harleyke. 1x dreambox 7000- 1x 7020-2x schotel astra1-2-3-hotbird.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen