Gast Geplaatst: 5 juli 2006 Geplaatst: 5 juli 2006 Over dit onderwerp heb ik nog niets kunnen vinden. Ik heb dus geen teletekst met bovenstaande combinatie. Met de 03 softwareversie krijg ik alleen als ik de teletekstknop op de AB van de Humax indruk een paginaregel boven in beeld, waarna het hele apparaat vast zit en nergens meer op reageert. Met de laatste 04 software krijg ik dan een hele tekstpagina te zien, maar ook deze maal zit het hele apparaat vast. De klok in de hoek van het teletekstscherm staat dan ook stil. Alleen het uitschakelen van de stroom helpt dan nog om 'm weer aan de praat te krijgen. Qua beeld/geluid over HDMI of Scart heb ik geen problemen. Met de oude sat. ontvanger moest ik de teletekst met de AB van de TV bedienen, als ik deze nu gebruik, geeft de TV aan dat er geen teletekst beschikbaar is zowel met de oude als de nieuwere software versie. Ik gebruik een Pioneer PDP-506XDE als TV. Welke CAM gebruiken jullie en zijn daar wel of geen problemen mee. De zaak waar ik het spul heb gekocht heeft nog nooit van deze problemen gehoord.
adupont Geplaatst: 5 juli 2006 Geplaatst: 5 juli 2006 Teletekst is enkel via de humax hdci-2000 te raadplegen. Ikzelf gebruik een t-rex cam met predator 2.43. Er zijn nog geen problemen voorgekomen (zeker niet met teletekst) waardoor ik de humax via de schakelaar moet resetten... Er zou één van de volgende dagen een nieuwe versie van de firmware beschikbaar moeten komen (cfr. andere fora), maar die heb ik nog niet kunnen downloaden. Misschien kan dit je probleem oplossen? Vóór de t-rex had ik een x-cam (type orion) gebruikt, maar deze gaat (nog) niet samen met de humax-2000. Daarna had ik een aston v1.07 gebruikt, maar die krijg ik via sat niet geupdate naar v.2.14; voor teletekst geeft hij geen problemen met de humax-2000. Mvg, adupont.
Gast Geplaatst: 7 juli 2006 Geplaatst: 7 juli 2006 Schiet mij maar lek, ik heb sinds gisteren ineens een goedwerkende teletekst. Er valt qua teletekst niets in te stellen, dus ik begrijp er ook niets van. Alleen weinig (geen) mogelijkheden met betrekking tot subpagina's/vastzetten e.d. Moet wel zeggen dat ie snel is met de opgevraagde pagina's.
adupont Geplaatst: 8 juli 2006 Geplaatst: 8 juli 2006 Ja, de teletekst werkt supersnel. Het enige minpunt is het 16:9 formaat... als het beeld ook in dit formaat staat. Het wordt dan wel héél platte tekst om te lezen. Hopelijk wijzigen ze dit ook in de volgende update. Mvg, adupont.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen