Gast Geplaatst: 5 juli 2006 Geplaatst: 5 juli 2006 Ik woon in Roeselare en zoek op dit moment wat hulp om mijn loadercard en/of Trex CAM weer aan de praat te krijgen. Na het niet meer gezien worden van mijn Dragon cam kocht ik dus een T.Rex maar ook deze laat het afweten na een 4 tal weken. Mijn ontvanger is een ID Digtal CI20E Heb met mij Magic module geen enkel probleem. Wie kan er helpen?
Thomas2000 Geplaatst: 5 juli 2006 Geplaatst: 5 juli 2006 Waarschijnlijk Fake File geladen. Je kan het eens proberen in een andere ontvanger. Groeten Thomas Rule #1 Good computers don't go down. Rule #2 There is no such thing as a good computer.
joep meloen Geplaatst: 5 juli 2006 Geplaatst: 5 juli 2006 Met de ID digital 20 en 24 kan geen Trex of dragon, deze worden niet herkend. Tevens zal deze ook nooit herkend gaan worden, domweg omdat er geen firmware van de ID meer ontwikkeld gaat worden
fr@ncis Geplaatst: 5 juli 2006 Geplaatst: 5 juli 2006 Met je loadercard kan ik je niet helpen. Ik heb geen loadercard of mogelijkheid om deze te programmeren. Maar ik kan wel eens nieuwe software op je T-REX zetten. Ik heb een Dragon PCB Loader, is een printkaart met een seriele aansluiting die je rechtstreeks op je PC aansluit. O ja, ben van Wevelgem, is niet zover.
Gast Geplaatst: 11 augustus 2006 Geplaatst: 11 augustus 2006 Ik kom zeker langs. Kan je mij eventueel je telefoonnummer via PM sturen aub?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen