droompje Geplaatst: 5 juli 2006 Geplaatst: 5 juli 2006 Gents, Door onze verhuizing en aanbouw is een deel van onze inboedel opgeslagen waaronder de diverse windows pakketten en ja zie daar de hd van mijn dochter overlijd. Nu wil ik linux installeren, daarnaast zal je dan waarschijnlijk ook winx van tr......ga... enerzijds weet ik niet of hij werkt en anderzijds moet je hier fors voor betalen en dat terwijl ik dacht linux gratis of slechts beperkte bijdrage. Is er iemand die een goed alternatief weet zodat ik nadat ik linux ge installeerd heb ook de sims2 kan installeren die dan ook werkt. Gr, Droompje (2 maal EVO Enfinity Xcombo +, Echostar1.20 draaibaar met jaguer positioner, triax 0,64 met quad lnb, Viasat 78cm met 3 keer quad lnb)
wevie666 Geplaatst: 5 juli 2006 Geplaatst: 5 juli 2006 http://www.transgaming.com/ heb je hier wat aan ?
droompje Geplaatst: 5 juli 2006 Auteur Geplaatst: 5 juli 2006 dat is ook de site die ik bedoelde 55 dollar per jaar! Gr, Droompje (2 maal EVO Enfinity Xcombo +, Echostar1.20 draaibaar met jaguer positioner, triax 0,64 met quad lnb, Viasat 78cm met 3 keer quad lnb)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen