Gast Geplaatst: 6 juli 2006 Geplaatst: 6 juli 2006 Ik ben al een tijdje op zoek naar ontvanger die zowel PVR met dubbele tuner is als ook HD-ready (zeer moeilijk te vinden mijns inziens...). Nu denk ik dat ik hem gevonden heb. De RealBox van Reel Multimedia kan namelijk uitgerust worden met een dubbele DVB-S2 ontvanger! Nu mijn vraag aan jullie, heeft iemand ervaring met deze boxen? Werkt het ding goed en is het een aanrader of ziet het er allemaal veel mooier uit dan het is? Het is de bedoeling om er een wave frontier schotel aan te hangen met diseqc switch en lnb's naar astra 1, astra 2, astra 3 en hotbird. Er zou een mediaguard cam in gaan voor canaldigitaal/tv-vlaanderen en een irdeto cam voor de euro1080 zenders op astra3. Alvast bedankt!
djalissa Geplaatst: 7 juli 2006 Geplaatst: 7 juli 2006 Heb zelf deze box gekocht is nog niet helemaal stabiel,irdeto2 krijg ik nog niet aan het lopen (abbo)de ned zenders zitten er nog niet echt in,nog teveel op de oosterburen gemaakt, wordt langzaam beter er komt wel bijna iedere dag een nieuw image uit. als je wil wachten met kopen lijkt het me verstandig te wachten tot october dan komt er een nieuw s2 modul op de markt en een aansluiting voor hdmi tot 1080i hdtv. is wel vrij duur vind ik voor de mogelijkheden die de box nu bied,of het zou zo moeten zijn dat je deze box wilt kopen voor de hobby om mee te expirimenteren,kan natuurlijk ook,genoeg mogelijkheden met deze box. Groetjes.
Gast Geplaatst: 7 juli 2006 Geplaatst: 7 juli 2006 Hoe bedoel je precies de nederlandse zenders zitten er nog niet in? Kan je die er zelf dan niet insteken? Ik wist niet dat die hdmi module en de dvb-s2 tuners nog niet te verkrijgen waren, op hun site lijkt het alsof ze er al zijn. Het is vooral om te gebruiken, om te hobbyen heb ik eigelijk te weinig tijd. Hij zou dus wel op zijn minst fatsoenlijk tv-vlaanderen moeten kunnen ontvangen en programma's kunnen opnemen en timeshiften enzo.
djalissa Geplaatst: 7 juli 2006 Geplaatst: 7 juli 2006 heb na dat ik een nieuw image had geflasht een kanaal scan gedaan op de astra en tot mijn verbazing vond ik geen ned. zenders geen bvn, alleen limburg tv,(komt misschien omdat ik er woon) wel alle belgische zenders. weet niet of je die er zelf kunt insteken, met handmatig op freq. scannen heb ik deze ook niet gevonden.waarschijnlijk kun je deze erin zetten als je met de box op een netwerk verbinding zit, is me echter nog niet gelukt om een netwerk verbinding te maken, heb een draadloze lan verbinding in de box zitten en ga nu een directe verbinding aansluiten, kijken of dat wel gaat lukken,maar heb deze box pas 2 weken en moet nog veel testen. opnemen en timeshiften, daar ben ik nog niet aan toe gekomen. je hebt wel zenderlijsten waar de ned. zenders wel op staan, maar krijg ze nog niet aan het lopen met mijn irdeto2 kaart, heb wel ergens gelezen dat seca2 kaarten het zouden doen, maar die kaart heb ik niet en kan dat daarom ook niet bevestigen. Hopelijk kan dat hier iemand bevestigen en met welk image dat loopt. zal volgende week eens met opnemen en branden beginnen, maar moet dan eerst de lib. in de dvd sector copieren.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen