robbedoeske Geplaatst: 8 juli 2006 Geplaatst: 8 juli 2006 Is het mogelijk om met CCcam te connecten met een newcs server met newcamd?Zo ja welke config moet ik daar voor hebben?
Gast Geplaatst: 8 juli 2006 Geplaatst: 8 juli 2006 Ja dat kan zeer goed, in var/etc zit de Ccamd.cfg file als je deze goed bekijkt en je vergelijkt hem met de newcamd.list dan moet je er wel uitkomen dacht ik zo. De config file van CCamd is best overzichtelijk met veel remarks PS met de nieuwe Fantacy image moet het lukken, daar is ie kant en klaar alleen even de config aanpassen
robbedoeske Geplaatst: 8 juli 2006 Auteur Geplaatst: 8 juli 2006 Hmmm ik krijg dit niet een twee voor elkaar.Heb de cfg aangepast zoals je zij,zie ook dat de box connect met de server,maar geen beeld.Vervolgens heb ik dit gedaan,maar ook dat werkt niet,denk dat ik de symbolic link weer terug moet zetten,want die heb ik verwijderd. ps heb trouwens de bluebox2.9 image,en die werkt verder heel goed,ook met gbox Nog een aanvulling, Heb symbolic links terug gezet,zie weer dat ie connect met de server,maar geen beeld.MGcamd werkt derhalve perfect en ook Gbox.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen