Gast Geplaatst: 8 juli 2006 Geplaatst: 8 juli 2006 ik draai altijd radio 10 gold online op mijn pc nu heb ik nero 7 op mijn pc staan en als ik op online radio klik krijg ik kan de pagina niet vinden en onderaan staat er Kan de server niet vinden of DNS-fout Internet Explorer wie weet wat ik moet doen heb alles nagekeken peet
Penthe Geplaatst: 8 juli 2006 Geplaatst: 8 juli 2006 http://www.penguinradio.com/search/play.php?id=101730
Gast Geplaatst: 8 juli 2006 Geplaatst: 8 juli 2006 bedankt hij doet het top maar ik heb het zelfde probleem met een online filmpie heb gekeken of ik iets in moet stellen in nero maar kan daar niets vinden maar ben al blij met 10 gold bedankt
Penthe Geplaatst: 8 juli 2006 Geplaatst: 8 juli 2006 Citaat: bedankt hij doet het top maar ik heb het zelfde probleem met een online filmpie heb gekeken of ik iets in moet stellen in nero maar kan daar niets vinden maar ben al blij met 10 gold bedankt Nero heeft er weinig mee te maken probeer het morgen weer, en dat linkje voor radio 10 gold werkt altijd have fun.
Gast Geplaatst: 8 juli 2006 Geplaatst: 8 juli 2006 maar toen ik nero er nog niet op had kon ik alles online kijken en nu zeg ie kan de pagina niet vinden m.v.g peet
Penthe Geplaatst: 8 juli 2006 Geplaatst: 8 juli 2006 Citaat: maar toen ik nero er nog niet op had kon ik alles online kijken en nu zeg ie kan de pagina niet vinden m.v.g peet Dit kan enkel toeval zijn ik heb op al mijn pc´s ook nero 7 staan, het zullen wel werkzaamheden zijn ergens, daarom zeg ik ook probeer het morgen weer.
Gast Geplaatst: 8 juli 2006 Geplaatst: 8 juli 2006 nou ik heb het al een paar dagen snap er niets van heb nog even verder gekeken maar op elke site het zelfde heb nero er afgedaan en alles doet het weer nero er op en hij kan weer de pagina niet vinden heel stom m.v.g peet
Gast Geplaatst: 9 juli 2006 Geplaatst: 9 juli 2006 vandaag weer geprobeerd maar weer niets m.v.g peet
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen