swarfega Geplaatst: 8 juli 2006 Geplaatst: 8 juli 2006 ik heb een tf 4000 pvr en een duo lnb hotbird geen probleen maar op de astra krijg ik geen signaal. LNB katop of moet ik hem anders instellen?
swarfega Geplaatst: 8 juli 2006 Auteur Geplaatst: 8 juli 2006 nu wel vol singaal op de astra nieuwe zender geladen maar kreeg nog steeds geen nederlandse zenders geladen
swarfega Geplaatst: 9 juli 2006 Auteur Geplaatst: 9 juli 2006 ik heb de schotel weer afgesteld op de hotbrid 99% groene en 98% gele lijn. op astra 88% groene en 99% gele lijn dan naar de nederlandse kanale heel even beeld dan weer weg en groenelijn zak naar 64% gele lijn weg als ik door zep naar buitenlandse kanalen krijg ik weer beeld met 94% groene en 98% gele lijn. Heeft iemand een idee. Ook heb ik een nieuwe setting er ingedaan en de softwareopdate is van april 2005 en krijg geen nieuwe binnen vai de astra
de Steef Geplaatst: 9 juli 2006 Geplaatst: 9 juli 2006 Ik had ongeveer hetzelfde: uitstekend beeld op nl1,2,3 rtl etc... Geen beeld op SBS6 BVN Net5 etc... Oorzaak: Schotel was te klein of misvormd
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen